• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

افزایش ۶٫۶ درصدی گازرسانی به نیروگاههای خراسان رضوی در بهار ۱۴۰۳

  • کد خبر : 5705
  • 14 تیر 1403 - 5:12
افزایش ۶٫۶ درصدی گازرسانی به نیروگاههای خراسان رضوی در بهار ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی از افزایش 6.6 درصدی گازرسانی به نیروگاه های تولید برق استان در سه ماه اول امسال خبر داد و گفت: در همین مدت میزان تامین گاز در بخش صنعت و خانگی خراسان رضوی نیز افزایش داشت.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد”حسن افتخاری با اعلام این خبر اظهار کرد: در بهار ۱۴۰۳ رقمی بالغ بر یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون مترمکعب گاز تحویل نیروگاه های استان شد که این عدد در مقایسه با سال گذشته ۷۵ میلیون مترمکعب معادل ۶٫۶ درصد بیشتر است.

وی افزود: بیشترین میزان گازرسانی در بهار امسال به نیروگاه های خراسان رضوی در خرداد ماه با رقمی بالغ بر ۴۸۳ میلیون مترمکعب ثبت شد که نسبت به خرداد سال گذشته ۳۶ میلیون بیشتر است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی تصریح کرد: در بهار امسال ۲۶۴ میلیون مترمکعب گاز به بخش صنایع و فولاد و یک میلیارد و ۴۲۲ میلیون مترمکعب گاز نیز به بخش خانگی، تجاری و صنایع جزء استان تحویل شده که به ترتیب در بخش فولاد ۳٫۵ و در بخش خانگی و عمومی ۱۸٫۸ درصد شاهد رشد هستیم.

به گفته افتخاری، در سه ماهه اول امسال ۱۶۷ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در بخش حمل و نقل و ۱۵۴ میلیون مترمکعب گاز نیز در بخش صنایع و سیمان استان مصرف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۲ تفاوت چشمگیری ندارد.

این مقام مسئول به موضوع پویش مردمی سازی مصرف گاز به عنوان یکی از ابتکارات خراسان رضوی در حوزه بهینه سازی مصرف گازطبیعی اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح موجب صرفه جویی گاز در بخش خانگی و تخصیص ۲۵ درصد گاز بیشتر به بخش صنعت در زمستان سال گذشته شد.

وی گفت: همراهی مردم در حوزه صرفه جویی انرژی می تواند زمینه ساز رشد و آبادانی کشور و تحقق شعار سال با موضوع جهش تولید شود.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=5705

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری