• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

سرزمین نور قطعه‌ای از بهشت است

  • کد خبر : 4286
  • 23 اسفند 1402 - 0:29
سرزمین نور قطعه‌ای از بهشت است
مسئول اردوی راهیان نور خراسان شمالی با اشاره به اینکه جمعا ۷ هزار و ۲۰۰ نفر از استان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام داشتیم که ۳ هزار و ۲۰۰ نفر آن دانش آموز بودند، گفت: زائران از اروندکنار، فتح المبین، معراج شهدا، شلمچه، هویزه و دهلاویه دیدن کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد ” عبدالرضا حاجتی اظهار داشت: نمایش‌های رزمی – بصیرتی برای جوانان و نوجوانان اثربخش است از اینکه آنان در موقعیت شهدا قرار گرفته و حس شهدایی می‌گیرند.

وی افزود: سرزمینی که رزمندگان و شهدا در آن قدم گذاشتند خلاصه عشق، شهادت، ایثارگری و معرفت و قطعه‌ای از بهشتی هستند که یادگاران دوران جنگ در گوشه گوشه آن آرمیده‌اند.

وی یادآور شد: سرزمین نور، سرزمین بصیرت‌ها و رشادت و مقاومت‌هایی است که با تمام زیبایی‌ها و خاک‌های سرخش بوی رشادت و عطر دلنواز شهادت را می‌دهند که هر فردی به آن‌ها سفر می‌کند حال و هوای دیگر پیدا می‌کند.

مسئول اردوی راهیان نور خراسان شمالی اظهارداشت: نسل جدید دوران دفاع مقدس را به چشم سر ندیده و لمس نکرده است از شهادت و ایثار طلبی جوانان آن دوره چیزی نمی‌داند، ولی می‌شود کاری کرد که آن‌ها با حضور در سرزمین عشق و شهادت و ایثار، چشم دل عظمت و بزرگواری‌های شهدا را حس کرده و پرچم‌داری کرده و ادامه‌دهنده راهشان باشند تا پایه و اساس انقلاب‌مان محکم شود.

وی با بیان اینکه زیارت ارزش مهم تربیتی دارد و دامنه این زیارت نیز شهدا را نیز در برخواهد داشت خاطر نشان کرد: آنچه که با شهدا در ارتباط است از قداست برخوردار است از آن رزمنده‌ای که در راه خدا به جهاد برخاسته است تا آن سرزمینی که رزمنده و مجاهد فی‌سبیل‌الله در آنجا به جهاد پرداخته و شهید شده است همه از قداست خاصی برخوردار است.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=4286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری