• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین شرکت کسب‌وکار رضوی و انجمن فرانچایز ایران

  • کد خبر : 3638
  • 15 آبان 1402 - 1:27
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین شرکت کسب‌وکار رضوی و انجمن فرانچایز ایران
با هدف استفاده از ابزار تامین مالی جمعی در حوزه فرانچایزهای معتبر کشور، تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت کسب و کار رضوی و انجمن فرانچایز ایران به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد “هم‌افزایی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های فنی و اقتصادی دو مجموعه برای پیشبرد و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، رشد تولید و همچنین استفاده بهینه از منابع موجود به منظور ایجاد اشتغال پایدار، بخشی دیگر از اهدافی است که در این تفاهم‌نامه دنبال می‌شود.
مدیرعامل شرکت کسب و کار رضوی اظهار کرد: با توجه به قابلیت‌های اجرایی، تجربه کاری و زیرساخت‌های موجود در این شرکت و همچنین انجمن فرانچایز ایران، دو طرف در راستای حمایت از پروژه‌های اقتصادی در زمینه‌های فعالیت مشترک به تفاهم رسیدند.
مجید منفرد گفت: این انجمن و شرکت کسب و کار رضوی با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فنی، اجرایی و مالی، در زمینه فرانچایز همکاری مشترکی خواهند داشت و از تجربیات موفق یکدیگر در زمینه موضوع تفاهم نامه استفاده خواهند کرد.
او درباره مفهوم فرانچایز تصریح کرد: فرنچایز یک مدل از همکاری در کسب و کار است که برای عرضه یک محصول یا خدمت به کار می‌رود.
مدیرعامل شرکت کسب و کار رضوی ادامه داد: این مدل، یک رابطه بلند مدت است که فرنچایز دهنده حق بهره‌مندی از لیسانس و برند خود را به فرنچایز گیرنده می‌دهد و در زمینه سازمان‌دهی، آموزش، تامین مواد، بازاریابی و مدیریت به فرنچایز گیرنده کمک می‌کند و در ازای آن مبلغی از درآمد فرنچایز گیرنده را در اختیار می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=3638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری