• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

نمایندگان مجلس رسیدگی به پرونده تخلفات حسن روحانی را از قوه قضائیه مطالبه کنند

  • کد خبر : 3543
  • 07 آبان 1402 - 2:52
نمایندگان مجلس رسیدگی به پرونده تخلفات حسن روحانی را از قوه قضائیه مطالبه کنند
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: نمایندگان به طور مکرر رسیدگی به پرونده تخلفات حسن روحانی را از قوه قضائیه مطالبه کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد “حجت الاسلام حسین سبحانی نیا، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی درباره پرونده تخلفات حسن روحانی در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس جایگاه محکمی در قانون اساسی دارد و از این رو پرونده‌هایی که در این کمیسیون تشکیل و به قوه قضاییه ارسال می‌شود باید پیگیری قضایی شود.

وی با اشاره به اینکه پرونده تخلفات حسن روحانی در کمیسیون اصل ۹۰ تشکیل و به قوه قضاییه ارسال شده است ادامه داد: در ابتدای دولت سیزدهم مسائلی درباره تخلفات آقای روحانی در حوزه بورس و ارز مطرح شد و پرونده این تخلفات از سوی کمیسیون اصل ۹۰ به قوه قضاییه ارجاع گردید.

سبحانی نیا با اشاره به اینکه هنوز گزارشی از بررسی پرونده تخلفات روحانی در قوه قضاییه اعلام نشده است، عنوان کرد: در این مسئله تاخیر صورت گرفته، اما به این معنی نیست که قوه قضاییه به پرونده‌ای که کمیسیون اصل ۹۰ ارجاع داده است، توجه نمی‌کند؛ صرفا ممکن است برای رسیدن به جمع‌بندی در این زمینه قوه قضاییه نیازمند بررسی های بیشتر باشد، مخصوصا که این پرونده مربوط به رئیس دولت قبل است.

سبحانی نیا ادامه داد: علاوه بر شخص رئیس جمهور در حوزه‌های مختلف از جمله بهداشت، بورس، ارز و آموزش و پرورش، مدیران این بخش‌ها و وزرای مربوط هم باید پاسخگو باشند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۲ سال از عمر دولت آقای رئیسی گذشته است و در این مدت نمایندگان باید به طور مکرر این مسئله را از قوه قضاییه مطالبه می‌کردند تا در آستانه انتخابات طرح این مسئله شائبه‌های تبلیغاتی به وجود نیاورد.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=3543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری