• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

برخی کاندیداها برای راه اندازی ستاد انتخاباتی قراردادهای نجومی بستند

  • کد خبر : 3494
  • 03 آبان 1402 - 3:03
برخی کاندیداها برای راه اندازی ستاد انتخاباتی قراردادهای نجومی بستند
نماینده ادوار مجلس با اشاره به اینکه نباید افراد برای ورود به مجلس وام دار افراد مختلف باشند، گفت: برخی کاندیداها از همین الان برای راه اندازی ستادهای انتخاباتی قراردادهای نجومی بستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد قاسم جعفری، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی  درباره برگزاری انتخابات سالم و مراقبت از ورود پول های کثیف به تبلیغات انتخاباتی، گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران است، همانطور که اعتقاد داریم جمهوری اسلامی ایران بر مبنای اصول پاک و درستی است که ریشه الهی و انسانی دارد، باید تمام فرآیند هایی که منجر به شکل گیری و تقویت چنین حکمرانی می شود نیز پاک و انسانی باشد.

وی با بیان اینکه به فرموده امام خمینی (ره) مجلس در راس امور است، مجلس خوب همه چیز را خوب می کند و مجلس بد همه چیز را بد، ادامه داد: برخی از نمایندگان فقط به بخش اول سخن امام توجه می کنند در حالی که اگر یک مجلس خوب در راس امور قرار نگیرد، همه چیز را خراب خواهد کرد.

نماینده ادوار مجلس با اشاره به اینکه یکی از حساس ترین مسائل در این فرآیند، انتخابات است، عنوان کرد: انتخابات باید مبتنی بر ارزش های واقعی باشد، مجلس عصاره فضائل ملت است نه عصاره خصلت های  ملت، پس باید کسانی وارد مجلس شوند که از خوب ها در بین مردم باشند.

جعفری با اشاره به لزوم مراقبت از ورود پول های کثیف به انتخابات، گفت: تبلیغات برای کاندیداها مهم است، اما باید روشن باشد که هزینه این تبلیغات ها با چه روش و امکاناتی فراهم شده است؛ این مسئله تضمین کننده سلامت انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به تورم موجود در کشور، هزینه ها برای همه روشن است، ادامه داد: همه می دانند تبلیغات در یک حوزه انتخابیه کوچک هم چه اندازه هزینه بر می دارد، راه اندازی ستاد های انتخاباتی پر زرق و برق با ادعای هزینه ۱۰ یا ۲۰ میلیون تومان سازگار نیست.

این تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه هم خود افراد باید نسبت به ورود پول های کثیف مراقبت کنند و هم دستگاه های نظارتی تصریح کرد: دستگاه های نظارتی مراقب باشند کاندیداهایی خود را پاک معرفی نکنند و بعد به دنبال پرداخت دیونی باشند که به افراد و یا جریانات سیاسی دارند .

این نماینده ادوار مجلس گفت: متاسفانه الان رقابت های ناسالم در برخی حوزه های انتخابیه به راه افتاده که اگر کسی ستاد نداشته باشد خود به خود از دور رقابت ها خارج می شود، برخی هم از همین الان برای انتخابات مجلس قراردادهای نجومی برای ستادهای انتخاباتی خود بستند.

جعفری با اشاره به اینکه توافق های پشت پرده به ضرر مردم خواهد بود، تاکید کرد: دستگاه های نظارتی مراقب باشند افراد فاقد صلاحیت و ناشایست وارد عرصه رقابت های انتخاباتی نشوند، چرا که زد و بندهای آنها به پای حاکمیت و نظام جمهوری اسلامی ایران نوشته خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=3494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری