• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

پول کثیف در انتخابات عامل زیر پا گذاشتن سوگند نمایندگی خواهد بود

  • کد خبر : 3418
  • 27 مهر 1402 - 11:35
پول کثیف در انتخابات عامل زیر پا گذاشتن سوگند نمایندگی خواهد بود
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: پول های کثیف عامل افول وظایف قانونی و زیرپا گذاشتن سوگند نمایندگی خواهد شد و لازم است دستگاه های نظارتی در نظارت خود تامل جدی داشته باشند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد “به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا ورود پول های کثیف به تبلیغات انتخاباتی همواره یکی از موضوعات مهمی است که مراقبت نسبت به آن مورد تاکید چهره های سیاسی و فرهنگی بوده است.

موضوعی که می تواند فرد راه یافته به مجلس را برای ۴ سال گروگان جریانی که عامل ورود پول های کثیف به تبلیغات انتخاباتی بوده است کند و این امر با نقش نظارتی و تقنینی مجلس در تعارض است.

عشرت شایق، عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی  در این باره گفت: منظومه فکری ملت ایران مبتنی بر آموزه های قرآنی است؛ از این رو باید آموزه های قرآن در تمام ابعاد زندگی ما از جمله انتخابات جاری و ساری باشد.

وی با اشاره به اینکه هر فرد منتخب که به مجلس راه پیدا می کند ماحصل رای چند صد نفر است ادامه داد: اگر این فرد با رقابت سالم مبتنی بر دانش و تخصص به ویژه در حوزه تقنینی وارد مجلس شود رسالت سرنوشت سازی خواهد داشت و اگرچه منتخب استانی است اما باید کارکرد کلی داشته باشد.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه مجلس قدرت دارد و اگر این قدرت بر پایه پول های کثیف دایر شود عواقب جبران ناپذیری خواهد داشت تاکید کرد: اگر نماینده ای با پول کثیف وارد مجلس شود، موازنه قدرتی که باید در خدمت مردم و انقلاب باشد از بین خواهد رفت زیرا به میزان بهره برداری از پول های کثیف اثر معکوسی در جامعه خواهد داشت و بر اعتماد و سرمایه اجتماعی ضربه مهلکی خواهد زد.

شایق با بیان اینکه وقتی یک نماینده با پول های کثیف وارد مجلس شود در حقیقت وام دار جریانات خاص خواهد بود عنوان کرد: چنین نماینده ای به جای انجام وظایف تقنینی و نظارتی، باید به دنبال آن باشد که راه هایی برای روابط ناسالم باز کند و در نهایت فرصتی برای عمل به تعهدات خود در حوزه انتخابیه را ندارد.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران خاطرنشان کرد: پول های کثیف عامل افول وظایف قانونی و زیرپا گذاشتن سوگند نمایندگی خواهد شد و لازم است دستگاه های نظارتی حتی اگر یک نفر مشکوک به استفاده از پول های کثیف است، در نظارت خود تامل جدی داشته باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=3418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری