• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

افزایش ۳.۵ برابری سرمایه گذاری خارجی در خراسان رضوی

  • کد خبر : 2983
  • 18 شهریور 1402 - 14:08
افزایش ۳.۵ برابری سرمایه گذاری خارجی در خراسان رضوی
استاندار خراسان رضوی گفت: در سال ۱۴۰۱، سرمایه گذاری خارجی در این استان، ۳.۵ برابر افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد ”  یعقوبعلی نظری بعدازظهر جمعه در دیدار با وزیر امور خارجه در مشهد، با اشاره به ظرفیت‌های این استان در حوزه روابط خارجی و حضور سالانه ده‌ها میلیون زائر رضوی، برخی طرح‌های در حال مطالعه و پیگیری با هدف تسهیل خدمات رسانی به زوار ایرانی و خارجی را تشریح کرد.

وی مساعدت دکتر حسین امیرعبدالهیان را برای تحقق طرح‌های زیربنایی خراسان رضوی با هدف ارائه خدمات بیشتر به زائران از طریق دیپلماسی، خواستار شد.

این طرح‌ها شامل طرح‌های تسهیل دسترسی به مشهد در حوزه حمل و نقل، اسکان و ورود زائران کشور‌های خارجی به منظور رونق گردشگری زیارت است.

دکتر امیرعبداللهیان نیز در این دیدار به برخی تلاش‌های وزارت امور خارجه در پیشبرد این طرح‌ها و تسهیل رفت و آمد زائرین خارجی اشاره کرد و آن را از اولویت‌های این وزارت خانه در دولت سیزدهم دانست.

وزیر امور خارجه همچنین ضمن تشکر از تلاش‌های محمد بهشتی رییس دفتر قبلی وزارت خارجه، ابراز امیدواری کرد که با حضور معصومی فر در ریاست نمایندگی وزارت خارجه در استان خراسان رضوی که دارای تجربه در حوزه دیپلماسی اقتصادی است، افق‌های جدیدی از همکاری تجاری و ارزآوری استان با دیگر کشور‌ها ایجاد شود.

دکتر امیرعبداللهیان همچنین در محوطه ساختمان استانداری خراسان رضوی، بر سر مزار شهدای گمنام حاضر شد و با قرائت فاتحه، نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=2983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری