• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

همایش اساتید بسیجی خراسان رضوی با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس مجلس

  • کد خبر : 2068
  • 31 خرداد 1402 - 10:32
همایش اساتید بسیجی خراسان رضوی با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس مجلس
همزمان با روز ملی بسیج اساتید، همایش اساتید بسیجی خراسان رضوی با حضور ویدیو کنفرانسی رئیس مجلس شورای اسلامی در مشهد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد ، رئیس مجلس شورای اسلامی در این همایش که همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانسی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، گفت: بار‌ها درباره برنامه هفتم صحبت کردم و همین جا دست نیاز به سمت نخبگان و دانشگاهیان دراز می‌کنم. ما در سیستم مجلس ظرفیت فنی را فراهم کردیم که هم در موضوع قانون مربوط به عفاف و حجاب و بحث مربوط به برنامه هفتم هر نظر و پیشنهادی وجود دارد، مورد توجه قرار گیرد.

قالیباف افزود: دو روز است که از تحویل لایحه برنامه هفتم به مجلس می‌گذرد و این برنامه باید بتواند در حوزه اقتصادی بعد از ۵ سال ما را به ثبات اقتصادی برساند و برآیند این برنامه و نوع رویکرد‌ها و برنامه ریزی آن باید به لحاظ ماهیتی با شش برنامه قبلی متفاوت باشد. ۶ برنامه قبلی کمتر از ۲۵ درصد محقق شده است و بنا نداریم که در این شرایط سخت برنامه هفتم هم پا جای برنامه‌های قبلی بگذارد.

وی تاکید کرد: ما در حوزه قانون، کار را با کمک اساتید و نخبگان پیش می‌بریم و بعد هم در اجرای قانون به دولت کمک می‌کنیم و دولت باید آن را محقق کند. هر جا هم نیاز به اصلاح بود، بدون وقت‌کشی آن را انجام می‌دهیم تا امید را در جامعه ایجاد کنیم.

در این مراسم که به همت سازمان بسیج اساتید برگزار شد، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و حجت الاسلام المسلمین عبدالحسین خسروپناه رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، مهندس مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران و دیگر مقامات لشکری و کشوری حضور داشتند.
این مراسم همزمان با تهران در دانشگاه‌های سراسر کشور از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد و ۳۰ هزار استاد بسیجی در دانشگاه‌های سراسر کشور مخاطب سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی بودند.
در خراسان رضوی بیش از ۳ هزار استاد بسیجی فعالیت می‌کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=2068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری