• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

استاندار خراسان رضوی: ایجاد ظرفیت کمی و کیفی برای صنعت پلاستیک با ورود بخش خصوصی

  • کد خبر : 946
  • 13 آذر 1401 - 13:11
استاندار خراسان رضوی: ایجاد ظرفیت کمی و کیفی برای صنعت پلاستیک با ورود بخش خصوصی
استاندار خراسان رضوی گفت: با ورود سرمایه بخش خصوصی به صنعت پلاستیک، ظرفیت خوبی از نظر کمیت و کیفیت در این حوزه در استان ایجاد شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد یعقوبعلی نظری در نشست با فعالان صنعت پلاستیک و پلیمر افزود: مواد اولیه این بخش در داخل و توسط پالایشگاه‌های پتروشیمی تهیه می‌شود و اکنون این صنعت با داشتن ۶۵۰ واحد صنعتی، بعد از صنایع غذایی در جایگاه دوم صنایع خراسان رضوی قرار دارد.
وی تصریح کرد: پیشنهاد فعالان اقتصادی این صنعت مبنی بر ایجاد شهرک تخصصی صنایع پلاستیکی، از نظر ما پذیرفته شده است و باید برای اجرایی شدن آن، بررسی‌های لازم صورت گیرد.
فرش قرمز، زیر پای سرمایه گذاران
استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری نشست‌های مستمر برای پیگیری موضوعات مختلف زیرساختی و اقتصادی استان، گفت: در این جلسات با اعلام حمایت از سرمایه گذاران، برای حل مشکلات این حوزه هم تصمیم گیری می‌شود.
نظری با بیان اینکه سرمایه گذاری بخش خصوصی در این استان، اکنون دست کم ۱۵۰ هزار میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: ظرفیت بارگاه منور رضوی موجب شده است که سرمایه گذاران و صاحبان صنایع، این استان را برای فعالیت اقتصادی خود انتخاب کنند.
استاندار خراسان رضوی همچنین با اشاره به آمار منتشر شده، شرایط کسب و کار در استان خراسان رضوی را رو به بهبود اعلام کرد و گفت: در عین حال ضرورت دارد با هماهنگی صنایع، مشکلات واحد‌های راکد بررسی، رفع و امکان بازگشت آن‌ها به چرخه تولید فراهم شود.
در این نشست فعالان صنعت پلاستیک و پلیمر مشکلات خود را با استاندار خراسان رضوی در میان گذاشتند و نظری دستورات لازم را برای رفع مشکلات و تسهیل در فعالیت این واحد‌ها صادر کرد.
استاندار خراسان رضوی پیش از این دیدار، با حضور در شهرک صنعتی توس و فناوری‌های برتر، از چند شرکت فعال در صنعت پلیمر و پلاستیک بازدید کرد.
لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری