• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

فرمانده سپاه امام رضا(ع): جهاد تبیین باید مورد توجه نیروهای بسیجی باشد

  • کد خبر : 925
  • 11 آذر 1401 - 8:28
فرمانده سپاه امام رضا(ع): جهاد تبیین باید مورد توجه نیروهای بسیجی باشد
فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: جهاد تبیین باید مورد توجه همه به خصوص نیروهای بسیجی باشد و در هدایت نوجوانان و جوانان و در صحنه جنگ نرم باید با جهاد تبیین مانند نجات غریق رفتار کنیم.
فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام:
فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: جهاد تبیین باید مورد توجه همه به خصوص نیروهای بسیجی باشد و در هدایت نوجوانان و جوانان و در صحنه جنگ نرم باید با جهاد تبیین مانند نجات غریق رفتار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد به نقل ازروابط عمومی سپاه امام رضا علیه‌السلام سردار سید هاشم غیاثی روز پنجشنبه در همایش سالیانه بسیجیان بانک کشاورزی سراسر کشور در مشهد مقدس افزود: در شرایط خاص و حساسی قرار داریم و باید در مسیر نورانی شهدا و سردار شهید سلیمانی استوار و ثابت قدم بمانیم.

وی اضافه کرد: دایره جذب در بسیج را در حوزه های مختلف باید افزایش یابد و این می‌تواند به رشد وپیشرفت کشور سرعت بخشد.

سردار غیاثی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در سخنرانی پنجم آذر ماه امسال گفت: بسیج در حالی به دستور رهبر کبیر انقلاب تشکیل شد که هنوز جنگی رخ نداده بود و این عین بی انصافی است که عده ای بسیج را به عملکرد نظامی و دفاع مقدس محدود کنند.

سردار غیاثی افزود: بسیج علاوه بر رویکرد امنیتی و دفاعی،در حوزه های سازندگی، فرهنگی و خدمت‌رسانی در مناطق محروم کشور نیز فعال است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) اضافه کرد: منعطف ترین جریان تشکیلاتی کشور، سازمان بسیج است که در حوزه های مختلفی فعال است.

وی اضافه کرد: بسیج متناسب با نیاز نظام و انقلاب آرایش می گیرد و توطئه دشمنان را خنثی می کند.

سردار غیاثی ادامه داد: تاریخ چند ساله انقلاب اسلامی نشان داده است هر عرصه ای که نیاز نظام و انقلاب باشد، بسیج برای حل مشکلات آرایش متناسب می گیرد و مشارکت مردم در اداره نظام در قالب بسیج تجلی می یابد.

وی گفت: بسیجیان و هر یک از ما با حضور در بسیج باید زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) باشیم و با خدمت به مردم و تقویت و تعالی معنوی جوانان و نوجوانان این مسیر را هموار کنیم

سردار غیاثی افزود: در طول اسلام هیچ حاکمیت الهی بیشتر از ١٠ سال عمر نداشته اما از عمر انقلاب اسلامی ایران بیش از ۴٣ سال می گذرد و باید در مسیر تبعیت از امام عصر گام برداریم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع)تاکید کرد: باید مراقبت همه جانبه از نسل حاضر صورت گیرد تا در اردوگاه انقلاب با بصیرت مسیر نورانی امام راحل و شهدا را طی کنیم .

 

در این مراسم تعدادی از فرماندهان و بسیجیان برتر و فعال مورد تجلیل قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=925
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری بسیج

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری