• امروز : دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 23 September - 2024

تازه‌ترین خبر وزیر ارتباطات در خصوص رفع فیلترینگ

  • کد خبر : 7929
  • 02 مهر 1403 - 4:08
تازه‌ترین خبر وزیر ارتباطات در خصوص رفع فیلترینگ
ستار هاشمی در مراسم آغاز سال تحصیلی در جمع خبرنگاران اعلام کرد که در موضوع فیلترینگ، محوریت با شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی است و جلساتی در این خصوص برگزار شده است.

ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با حضور در مراسم بازگشایی دبیرستان دخترانه فرزانگان هشت منطقه هفت تهران با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) و آغاز هفته دفاع مقدس افزود: توجه معلمان و دانش آموزان به کار گروهی برکات زیادی برای کشور دارد.

وی با اشاره به اهمیت هوش مصنوعی در آینده کشور گفت: در این مسیر دانش آموزان باید دروس پایه از جمله ریاضی را به درستی فرا بگیرند تا بتوانند هوش مصنوعی را در امور روزمره خود به کار گیرند.

وزیر ارتباطات در همین ارتباط به کاربردهای متفاوت هوش مصنوعی در زمینه درمان و ساخت و ساز اشاره کرد.

خبر تازه وزیر ارتباطات در خصوص فیلترینگ

آقای هاشمی به حضور هدفمند دانش آموزان در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: حضور بی هدف در این فضا هم دستاوردی برای دانش آموزان ندارد و هم موجب گلایه والدین می‌شود.

وزیر ارتباطات همچنین در جمع دانش آموزان ۲ سوال مطرح کرد و گفت به بهترین پاسخ جوایزی داده می شود.

سوال اول: چطور می‌توانیم از هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده کنیم و ایده شما چیست؟
سوال دوم: تعریف شما از اینترنت امن چیست و چه پیشنهادی برای این موضوع دارید؟

 ستار هاشمی همچنین در جمع خبرنگاران اعلام کرد که در موضوع فیلترینگ، محوریت با شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی است و جلساتی در این خصوص برگزار شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=7929

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری