• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

مهدی محمدی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها شد

  • کد خبر : 7759
  • 27 شهریور 1403 - 2:47
مهدی محمدی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها شد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی محمدی را به‌عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها در این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباددر حکم سیدعباس صالحی خطاب به مهدی محمدی که پیش از این نیز مشاور وزیر و دبیر هیئت رسیدگی به مراکز فرهنگی بود، آمده است:

«جناب آقای دکتر مهدی محمدی

نظر به سوابق و تجارب موفق و ارزشمند جناب عالی در حوزه های گوناگون مدیریتی، به موجب این حکم به‌عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در تعامل فعال با استانداران و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و با همکاری مجموعه معاونت ها، مؤسسات و سازمان های تابعه، در انجام شایسته وظایف و مسئولیت ها و نیز استیفای حقوق وزارت متبوع در مراجع ذی صلاح موفق باشید.»

گفتنی است، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین تکریم سیدمحمد هاشمی معاون پیشین حقوقی و جانشین وزیر و معارفه مهدی محمدی معاون جدید حقوقی، امور مجلس و استان‌ها، از خدمات و تلاش‌های سیدمحمد هاشمی تقدیر کرد.

صالحی افزود: خدمات دکتر هاشمی در زمان تصدی معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌ها و همچنین دستیاری وزیر تاثیرگذار بود و برای ایشان آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

وی در ادامه با معرفی مهدی محمدی به‌عنوان معاون جدید حقوقی، امور مجلس و استان‌ها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وی را فردی مسئولیت‌پذیر در همه حوزه‌های مدیریتی‌اش دانست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به دیگر ویژگی‌های شخصیتی و مدیریتی معاون جدید حقوقی این وزارتخانه، افزود: آقای محمدی از بیت صالح هستند و در دوران مختلف مدیریتی خود پیگیری‌های موفقی داشته و تعاملات خوبی هم در دوران مسئولیت در هیات رسیدگی به مراکز فرهنگی با موسسات فرهنگی داشته‌ است.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=7759

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری