• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

حذف متکدیان با مشارکت خبرگزاری ها و مراکز هنری

  • کد خبر : 7669
  • 25 شهریور 1403 - 2:42
حذف متکدیان با مشارکت خبرگزاری ها و مراکز هنری
رئیس اداره مراکز و خدمات اجتماعی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: در راستای حذف متکدیان از بدنه جامعه و نیز اطلاع رسانی شهروندان و زائران از شناخت و تشخیص نیازمند واقعی از متکدی، مدیریت شهری در نظر دارد با مشارکت خبرگزاری ها و مراکز هنری، تبلیغاتی را در قالب ساخت موشن و اکران های شهری ارائه دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد “عباس نظافت با حضور در جلسه کارگروه «نه به تکدی گری» با شعار «راه بهتری هست» اظهار کرد: با توجه به اینکه مشهد، شهری زیارتی و پذیرای خیل زیادی از زائران امام مهربانی ها است، تکدی گری در مشهدالرضا (ع) زیبنده نیست.

وی افزود: در این راستا و به جهت حذف متکدیان از بدنه جامعه و نیز اطلاع رسانی شهروندان و زائران از شناخت و تشخیص نیازمند واقعی از متکدی، مدیریت شهری در نظر دارد با مشارکت خبرگزاری ها و مراکز هنری، تبلیغاتی را در قالب ساخت موشن و اکران های شهری ارائه دهد.

رئیس اداره مراکز و خدمات اجتماعی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، بیان کرد: با معرفی خیریه ها و مراکزی که در حوزه نیازمندان فعالیت می کنند، شهروندان می توانند کمک های خود را ارائه و به حذف برخی افراد سود جو که از طریق فروش اقلامی ناچیز در چهارراه ها و خیابان ها و گاهاً جهت برانگیختن حس ترحم مردم با کودکان و نوزادن تکدی گری می کنند، کمک کنند.

نظافت خاطر نشان کرد: انشاالله با مشارکت حوزه های مختلف هنری و فرهنگی با مدیریت شهری، به زودی اطلاع رسانی در این حوزه صورت خواهد گرفت و شاهد بازخورد مثبت آن در جامعه خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=7669

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری