• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

عارف حرف بنزینی پزشکیان را تکرار کرد

  • کد خبر : 7517
  • 19 شهریور 1403 - 2:39
عارف حرف بنزینی پزشکیان را تکرار کرد
محمدرضا عارف معاون اول رییس جمهوردر مراسم معارفه وزیر نفت صحبت‌های بنزینی مسعود پزشکیان را تکرار کرد و از غیرمنطقی بودن واردات دلاری و فروش ارزان‌قیمت بنزین گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد “محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور در مراسم تودیع و معارفه وزرای نفت، اظهار کرد: به سیستم توزیع بنزین کشور حمله شد و ضربه خورد؛ حمله سال دوم هم عین سال اول بود؛ چه کسی باید پاسخگو باشد؟ در این بخش غفلت شده و جدا غفلت کرده‌اید، از وزیر نفت می‌خواهم در کل بخش صنعت نفت مقابله با حملات سایبری را به طور جدی دنبال کند.

معاون اول رئیس جمهور گفت: ظرفیت پاسخگویی به این موضوع را در کشور داریم و با تعامل و همکاری با بخش های ذی ربط، از نظر علمی در کشور این مسائل قابل حل است.

عارف خاطرنشان کرد: تجربه نشان داد در یک سال دو بار حمله شد و هر دو بار هم عین همدیگر بود و حملات تغییری نکرده بود آقای پاک نژاد هم این مسأله را به طور جدی دنبال کند.

وی ادامه داد: اگر دنبال مدیریت سوخت هستیم، باید بررسی کنیم چه سهمی در رفع مشکل تولیدی کالاها با راندمان پایین و مصرف سوخت بالا داریم؟ ما در گاز طبیعی و فراورده‌های نفتی ناترازی داریم. تولید روزانه بنزین ما ۱۱۰ میلیون لیتر و مصرف تا ۱۴۰ میلیون لیتر است. کدام عقل سلیم می تواند بپذیرد بنزین را با دلار وارد کنیم و با قیمت ۱۵۰۰ تومان بفروشیم؟ البته فعلا کاری نمی خواهیم بکنیم و نگویند عارف حرفی زده و دولت دنبال آزادسازی است ولی این‌ها واقعیت است.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=7517

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری