• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 17 September - 2024

مدیریت شهری مشهد، مهیای میزبانی شایسته از زائران رضوی

  • کد خبر : 7263
  • 08 شهریور 1403 - 14:14
مدیریت شهری مشهد، مهیای میزبانی شایسته از زائران رضوی
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مدیریت شهری آماده میزبانی شایسته از زائران رضوی است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد” رئیس شورای اسلامی شهر مشهد امروز  در آغاز یکصد و بیست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی این شهر گفت: مدیریت شهری مشهد  در حوزه‌های مختلف فرهنگی، خدمات شهری و عمرانی دست به دست یکدیگر داده‌اند که شرایط را به نحو مطلوبی برای زائران دهه پایانی ماه صفر رقم بزنند و میزبانی شایسته داشته باشند.

مهدی ناصحی ، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و دهه آخر صفر، به خدمات‌رسانی شهرداری مشهد به زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) در ایام اربعین اشاره و اظهارکرد: کاروان هزار نفره خدام‌الحسین (ع) شهرداری مشهد، براساس تفاهم صورت گرفته بین دولت جمهوری اسلامی ایران و کشور عراق و طبق تکلیف قانونی که برعهده شهرداری کلانشهر‌های کشور است، به ارائه خدمات در کشور عراق و شهر نجف اشرف پرداخت.

وی گفت: امسال با تلاش‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های انجام شده، سطح ارائه خدمات بسیار ارزشمندی را شاهد بودیم و افتخاری  با ارزش است که خادم زائر امام‌حسین (ع) و تسهیل کننده شرایط برای زیارت بارگاه منور علوی هستیم.

ناصحی افزود: اسکان اضطراری، فعالیت‌های فرهنگی، حمایت از مواکب و تامین آب برای برخی از ایستگاه‌های صلواتی و فراهم آوردن زیرساخت‌ها و فضا‌های مورد نیاز مردم از موضوعاتی است که مورد توجه مدیریت شهری مشهد در دهه آخر صفر قرار دارد.

وی در ادامه با گرامیداشت هشتم شهریورماه، سالروز ترور ناجوانمردانه شهیدان رجایی و باهنر، اظهارکرد: جمهوری اسلامی ایران در دوران پر از افتخار خودش، قربانی تروریسم کور بوده و در سطوح مختلف بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم این کشور، قربانی زیاده‌خواهی‌ها و کج‌خواهی‌های عده‌ای قلیل، با حمایت کشور‌های مستکبر شده‌اند؛ کشور‌هایی که سعی داشته و دارند تا جمهوری اسلامی ایران را در خیال خام خود، در مسیر سقوط سوق دهند.

وی گفت: امیدواریم دستگاه‌های بین‌المللی نیز در این خصوص به تکلیف خود برای مقابله با تروریسم کور بی‌سامان عمل کنند تا امنیت حاکم شود.

ناصحی افزود: امروز جلوه‌ای از تروریسم کور دولتی را توسط رژیم اشغالگر قدس نیز شاهد هستیم؛ رژیمی که با وحشی‌گری‌های خود، زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع را به خاک و خون می‌کشند و رسالت ما، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غزه است.

وی تصریح کرد: امروز هم با مقاومتی که در جبهه مقاومت اسلامی، در بالاترین سطح خودش شکل گرفته، پاسخ دندان‌شکن و به موقعی، با تدبیر لازم به گستاخی رژیم ناپاک صهیونیست داده می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=7263

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری