• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 17 September - 2024

موفقیت کارشناسان متخصص و‌ توانمند فولاد خراسان در تعویض پل جرثقیل انبار شمش

  • کد خبر : 7217
  • 07 شهریور 1403 - 12:24
موفقیت کارشناسان متخصص و‌ توانمند فولاد خراسان در تعویض پل جرثقیل انبار شمش
مهندسان و کارشناسان توانمند فولاد خراسان (برای دومین بار از ابتدای راه‌اندازی تا کنون) در تلاشی موفقیت‌آمیز دست به تعویض پل عرضی جرثقیل انبار شمش واحد ریخته‌گری زدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد “به گفته‌ی معاون بهره‌برداری «شرکت مجتمع فولاد خراسان»، تعویض این سازه‌ی‌فنی و‌ کلیدی، که توسط شرکت سازنده‌ی خارجی و‌ شرکت‌های فعال در دوران ساخت، نصب و راه‌اندازی شده است، در راستای حفظ آماده به کاری تجهیزات و تولید مستمر و‌ بدون وقفه صورت گرفت.

فضیلتی افزود: افزایش راندمان و پایداری تولید شرکت ایجاب می‌کند که بازرسی، نگهداری و تعمیر به موقع تجهیزات مهم جزو اولویت‌های دایم کار باشد.

وی با تشریح این که جرثقیل ۱۰۶، وظیفه انتقال، انباشت و بارگیری شمش‌های تولیدی واحد ریخته‌گری فاز ۱ شرکت را به عهده دارد، افزود: با توجه به دائمی بودن کار تجهیزات کلیدی نظیر این جرثقیل، بازرسی‌ آن‌ها به صورت هفتگی انجام می‌شود، در این بازرسی‌های مستمر اثرات باربرداری از قبیل ایجاد خمش و ترک پل ارزی جرثقیل مشاهده شد که با توجه به پیک کاری واحد ریخته‌گری، اقدامات اصلاحی موقتی انجام گرفته بود.

فریبرز ناصحی‌فر، مدیر «خدمات فنی و پشتیبانی» هم با اشاره به این که پل عرضی یدک جرثقیل ۱۰۶ با تکیه بر توان و تجربه و دانش فنی پرسنل شرکت، توسط پرسنل واحد «نگهداری و تعمیرات جرثقیل‌ها» تقویت و آماده نصب شده بود، بیان کرد: این تجهیز، با برنامه‌ریزی واحد «مکانیک و تولید ریخته‌گری» با موفقیت تعویض و راه‌اندازی شد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=7217

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری