• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

افزایش سقف تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه کمیته امداد به ۱۰۰ میلیون تومان

  • کد خبر : 6892
  • 26 مرداد 1403 - 13:04
افزایش سقف تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه کمیته امداد به ۱۰۰ میلیون تومان
رئیس کمیته امداد از افزایش سقف تسهیلات قرض‌الحسنه کمیته امداد خبر داد و گفت: پیش از این تسهیلات تا سقف ۵۰ میلیون تومان پرداخت می‌شد که با پیگیری‌های انجام شده، بانک مرکزی سقف این وام را تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان مجوز داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد” سیدمرتضی بختیاری در چهارمین همایش ملی قرض نیکو، با اشاره به برکات قرض‌الحسنه در نظام اقتصادی کشور، گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از سال ۹۶ شروع به کار کرد و تاکنون ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار فقره وام به نیازمندان ارائه شده است.

وی افزود: برای ارائه این میزان وام ۲۵ هزار میلیارد تومان منابع هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد با اشاره به خوش‌حسابی مددجویان کمیته امداد در بازپرداخت تسهیلات، خاطرنشان کرد: معوقات تسهیلات مددجویان در مقایسه با دیگر بانک‌ها بسیار پایین و کمتر از یک درصد است.

وی اظهار کرد: اگر خیران منابع خود را به سمت قرض‌الحسنه سوق دهند، می‌توانیم تعداد وام‌گیرندگان قرض‌الحسنه را به بیش لز پنج میلیون نفر برسانیم.

بختیاری با بیان اینکه بیشتر وام‌گیرندگان صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از دهک‌های یک تا سه هستند، ادامه داد: تقاضای ما از خیران این است که سرمایه خود را به صورت قرض ماندگار در صندوق امداد ولایت بگذارند با این شرط که این منابع منحصرا به قرض‌الحسنه اختصاص خواهد یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی اضافه کرد: وام‌های پرداختی با اولویت کارگشایی نیازمندان، سپس در حوزه اشتغال، مسکن و موضوعات فرهنگی پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه قرض‌الحسنه آنگونه که باید در کشور مورد توجه قرار نگرفته است، تصریح کرد: انتظار ما از دولت وفاق ملی، مجلس و بانک مرکزی این است که دست ما را بگیرند.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=6892

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری