• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 17 September - 2024

مشکل خراسان رضوی، عدم هم افزایی لازم در حل موضوعات و مسایل است

  • کد خبر : 6639
  • 19 مرداد 1403 - 6:44
مشکل خراسان رضوی، عدم هم افزایی لازم در حل موضوعات و مسایل است
رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در آیین تجلیل از خبرنگاران استان گفت: یکی از مشکلات در استان خراسان رضوی عدم هم‌افزایی و تعامل لازم بین دست اندرکاران برای حل مسایل است که بخشی از این مسوولیت بر دوش اهالی رسانه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد ” حجت السالام والمسلمین پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات ورییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی نیز در آیین  تجلیل از خبرنگاران طی سخنانی گفت: یکی از مشکلات در استان خراسان رضوی عدم هم‌افزایی و تعامل لازم بین دست اندرکاران برای حل مسایل است که بخشی از این مسوولیت بر دوش اهالی رسانه است.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر افزود: به عنوان مثال در بحران “آب” اصفهانی‌ها با تعامل و هم‌افزایی موفق به حل مساله شدند لذا دست اندرکاران در خراسان رضوی هم برخی اوقات باید اختلاف نظرهای سیاسی یا سلیقه‌ای را کنار بگذارند تا به یک هم‌افزایی برای حل مشکلات استان برسند.

وی اضافه کرد: بی تردید مدیران دستگاه‌های اجرایی به تنهایی نمی‌توانند مسال استان را حل کنند، جز آن که رسانه‌ها وارد میدان شده و از آنها پشتیبانی و فضای جامعه را به سمتی هدایت کنند تا متولیان در تهران حل مسائل را جدی تر بگیرند و پیگیرتر باشند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولیت بخشی از عقب‌ماندگی‌ها در خراسان رضوی برعهده رسانه‌هاست و اگر مدیران و رسانه‌ها همنوا شوند حل مسایل توسط نمایندگان آنان در پایتخت آسان تر دنبال خواهد شد.

پژمانفر به درخواست سردبیران و دبیران رسانه‌ها برای بهره‌مندی از بیمه مشاغل سخت و زیان آور اشاره و اظهار کرد: هنوز استفساریه‌ جدیدی در این زمینه به دست ما نرسیده است، به صورت موردی مشکلات بازنشستگی برخی از خبرنگاران پیگیری شده و به نتیجه هم رسیده است و اگر درخواست دیگری در این زمینه باشد نیز پیگیری خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=6639

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری