• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

خسارت ۱۶۳میلیارد تومانی باد وطوفان اخیر به بخش کشاورزی شهرستان خواف

  • کد خبر : 6436
  • 13 مرداد 1403 - 8:52
خسارت ۱۶۳میلیارد تومانی باد وطوفان اخیر به بخش کشاورزی شهرستان خواف
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خواف در گفتگو با خبرنگار #افق_سناباد گفت: باد،طوفان و گرد و خاک چهار روز گذشته بالغ بر 163 میلیارد تومان به بخش کشاورزی این شهرستان خسارت وارد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد “مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خواف در گفتگو با خبرنگار #افق_سناباد گفت: باد،طوفان و گرد و خاک چهار روز گذشته بالغ بر ۱۶۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی این شهرستان خسارت وارد کرد.

خالد فقیری با اشاره به خسارت جدی باد و طوفان روزهای اخیر خواف به بخش کشاورزی افزود : محصولات باغی پسته و انگور به ترتیب بیشترین خسارت را در بخش باغی و جالیزوپنبه نیز بیشترین خسارت را در بخش زراعی از طوفان دیده‌ اند.

فقیری با بیان اینکه کل مساحت زراعی آسیب دیده ۸۰ هکتار با۳۰درصد خسارت است افزود: در بخش باغی نیز ۲هزارو۴۶۶ هکتار بین ۲۰تا۵۰ درصد خسارت دیده‌ اند.

فقیری با بیان اینکه سرعت باد و طوفان روزهای اخیر در خواف به بیش از ۷۹کیلومتر بر ساعت رسید تصریح کرد: شدت طوفان به حدی بود که علاوه بر ریختن محصولات باغی بر روی زمین، منجر به قطع شدن تعدادی از درختان و شکسته شدن شاخه‌های آن‌ها و همچنین افت عملکرد محصولات زراعی شد.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=6436

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری