• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

تمامی مسئولان مکلف به اجرای سیاست‌های دولت جدید هستند

  • کد خبر : 6151
  • 03 مرداد 1403 - 5:09
تمامی مسئولان مکلف به اجرای سیاست‌های دولت جدید هستند
تمامی مسئولان به محض استقرار دولت باید سیاست‌های دولت جدید را اجرا کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد “فرماندار کاشمر در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: برای رفع مشکلات کشور موظفیم رئیس جمهور جدید را کمک کنیم.

حجت اله شریعتمداری افزود: تمامی روسای دستگاه‌های اجرایی و عمومی شهرستان باید با انگیزه بیشتر گره‌گشایی از مشکلات مردم را سرلوحه کار خودشان قرار دهند.

وی گره‌گشایی از کار مردم را نعمت الهی دانست که در نزد مسئولان به امانت سپرده شده است و باید در رفع مشکلات مردم بیش از گذشته کوشا بود.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه اگر دستگاه‌های نظارتی گزارشی از کوتاهی دستگاه‌ها ارائه دهند برخورد جدی خواهد شد، افزود: همه روسای دستگاه‌های اجرایی و ادارات موظف هستیم دولت را کمک کنیم.

وی با بیان اینکه توسط دولت سیزدهم پروژه‌های متعدد زیربنایی بنا نهاده است، گفت: بخشی از این پروژه‌ها به پایان رسیده و تعدادی نیز باید هر چه زودتر به اتمام برسد.

شریعتمداری با اشاره به اینکه با توجه به روحیات دکتر پزشکیان دولت چهاردهم خود را متعهد به اتمام این پروژه‌ها در همه کشور می‌داند، افزود: پروژه‌ها باید با شتاب بیشتری مورد پیگیری قرار گیرد و به اتمام برسد.

فرماندار کاشمر در ادامه به دستاورد‌های حوزه بهداشت و درمان شهرستان اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته روزانه تجهیزات و امکانات پزشکی و درمانی و بیمارستانی بسیاری وارد شهرستان می‌شود.

وی با بیان اینکه طی دو ماه اخیر بالغ‌بر ۶۰ تا ۷۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد شهرستان شده است،افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته امروز دو دستگاه دیالیز وارد شهرستان شده و به زودی دو دستگاه دیگر نیز به شهرستان اختصاص پیدا می‌کند.

 

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=6151

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری