• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

قدردانی مدیرعامل شرکت توانیر از خدمات و اقدامات ارزنده حجت الاسلام پژمانفر نماینده مردم مشهد وکلات درمجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 6102
  • 01 مرداد 1403 - 17:18
قدردانی مدیرعامل شرکت توانیر از خدمات و اقدامات ارزنده حجت الاسلام پژمانفر نماینده مردم مشهد وکلات درمجلس شورای اسلامی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سنابادطی جلسه ای با حضور حسین محمودی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خراسان و تعدادی از معاونین و مدیران در خصوص خدمات و اقدامات ارزنده حجت الاسلام والمسلمین پژمانفر نماینده مجلس شورای اسلامی پیرامون تحقق پروژه فاینانس لوح قدردانی مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر اهدا گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سنابادطی جلسه ای با حضور حسین محمودی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خراسان و تعدادی از معاونین و مدیران در خصوص خدمات و اقدامات شایسته حجت الاسلام والمسلمین پژمانفر نماینده مجلس شورای اسلامی در جهت تحقق پروژه فاینانس لوح قدردانی مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر اهدا گردید.

در این نشست مهندس محمودی به اقدامات شرکت طی سالهای اخیر اشاره داشت و گفت: روند رو به رشدی با تلاش همکاران در زمینه های توسعه و بهسازی شبکه انتقال و فوق توزیع در راستای تحقق شاخص های صنعت برق کشور ایجاد گردیده است و قطعا این اقدامات و فعالیت ها تا رسیدن به نقطه مطلوب با جدیت پیگیری خواهد شد.

وی افزود: طرح فاینانس که با تلاش مجدانه کارکنان شرکت برق منطقه ای خراسان و حمایت های حجت الاسلام والمسلمین پژمانفر به ثمر رسید در نوع خود بی نظیر است که ان شالله منشا برکات بسیاری برای مردم شریف مشهد خواهد شد و امیدواریم همچون گذشته با همراهی و حمایت های نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی، چالش های پیش رو صنعت برق خراسان مرتفع گردد . وی در این راستا ، باهدف تامین برق مطمئن و پایدار برای شهرک های صنعتی، به مشکل تامین زمین برای احداث پست ۴۰۰ کیلوولت کاویان اشاره نمود و خواستار حمایت نماینده مردم مشهد برای رفع موانع جهت سرعت بخشیدن به فرآیند احداث این پست شد. همچنین مهندس محمودی با اشاره به چالش های موجود در خصوص حقوق و مزایا و مسائل معیشتی کارکنان شرکت های برق منطقه ای، در جهت حفظ و نگهداشت سرمایه های انسانی صنعت برق خواستار حمایت بیشتر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شد و به نمایندگی از کارکنان شرکت از رئیس کمیسیون اصل ۹۰ درخواست گردید موضوع مالیات بر حقوق پیگیری شود.

مهندس محمودی به حساسیت استان های خراسان و بالاخص شهر مشهد و رکوردهای جدید پیک های مصرف برق به دلیل هوای بسبار گرم و همچنین حضور میلیون ها زائر در ایام ماه های محرم و صفر اشاره داشت و گفت: پروژه‌های مختلفی با هدف گذر موفق از پیک تابستان ١۴٠٣ بهره برداری گردیده است و اکنون به همراهی مردم نیازمندیم که با مصرف بهینه ما را یاری کنند تا از این دوره اوج مصرفی با موفقیت گذر کنیم.

در ادامه حجت الاسلام پژمان فر از اقدامات شرکت برق منطقه ای خراسان قدردانی نمود.و خاطر نشان کرد: اکنون که به دلیل ناترازی برق، مصرف برق صنایع و کشاورزان با برنامه ریزی های انجام شده مدیریت می شود لازم است ملاحظات ویژه ای در این خصوص مدنظر قرار گیرد.
همچنین وی افزود: مدیریت مصرف برق یک ضرورت جامعه‌ است و باید مردم به آن پایبند باشند

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=6102

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری