• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

افزایش ۵۵ درصدی تولید خودروی سواری در کشور درمدت سه سال

  • کد خبر : 6036
  • 31 تیر 1403 - 11:00
افزایش ۵۵ درصدی تولید خودروی سواری در کشور درمدت سه سال
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد "قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی در مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن  در محل دائم نمایشگاه های بین المللی مشهد به تشریح رشد ۲۰ مولفه اقتصادی در حوزه صنعت و معدن پرداخت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد “قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی در مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن  در محل دائم نمایشگاه های بین المللی مشهد به تشریح رشد ۲۰ مولفه اقتصادی در حوزه صنعت و معدن پرداخت.
سید مهدی فرحی گفت: افزایش تولید ۳۰۰ درصدی انواع کشنده ها و کامیونت، افزایش ۱۵۰ درصدی تولید کمباین، ۹۶ درصدی ماشین لباسشویی و ۸۸ درصدی تولید چرم از دیگر توفیقات دولت سیزدهم است.
فرحی به برخی عقب ماندگی ها در حوزه معدن کشور اشاره و اظهار کرد: ایران هفت درصد معادن دنیا را در اختیار دارد، اما میزان اکتشافی که انجام داده، سه تا چهار درصد از کل معادن کشور است.
وی بیان کرد: با این حال در سه سال گذشته هزار و ۳۰۰ پروانه اکتشاف معدنی و  هزار و ۶۰۰ پروانه بهره برداری در حوزه معدن کشور صادر شده است.
قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت در امور بازرگانی گفت: امروز ۱۰ هزار شرکت دانش بنیان در کشور فعال است و باعث شده در بخش نرم افزار به توفیقات خوبی دست پیدا کنیم.
فرحی افزود: در ارتباط با توسعه فناوری و داشتن محصول جدید باید در ۲ جبهه فعالیت کنیم که یکی ارتقای و رشد وضع موجود است که به همت دولت سیزدهم رشد خوبی یافت اما به آنچه شایسته کشور است، نرسیدیم، بیش از ۱۰ سال است که شعار سال از جنس اقتصادی و مشارکت و جهش در تولید است.
لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=6036

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری