• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

چند خط مشفقانه برای پزشکیان

  • کد خبر : 5790
  • 19 تیر 1403 - 1:25
چند خط مشفقانه برای پزشکیان
« بر شما باد همدلی، همراهی و همنشینی با محرومان و مستضعفان. نکند روزی فرا برسد که ساعات طولانی عمر مدیریت شما به کام قدرتمندان باشد و محرومان و صاحبان اصلی این انقلاب جایی نداشته باشند. حرف دراز است و مجال کم. فقط در نهایت از خدا می خواهیم به شما سلامتی و توفیق دهد، ملت را سربلند و شاد گرداند»یاداشتی به قلم مهدی یاراحمدی خراسانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد “برادر ارجمند جناب آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور محترم و منتخب؛ سلام و احترام! عرض تبریک فراوان و آرزوی توفیق. خدا را شکر که ملت شریف ایران بازهم پیروز میدان انتخابات است که با حضور خود فردی باسواد و مردمی را برای مسئولیتی خطیر برگزید.

برادر خوبم، رئیس منتخب جمهور! حالا که رئیس‌جمهور شدید فراموش نکنید این مردم در چه شرایط سخت و با چه حجم گسترده ای از ناامیدی نسبت به بهبود شرایط بازهم بخاطر حس مسئولیت پذیری خود پای صندوق های رأی حاضر شدند و شما را برگزیدند.
برادر گرامی! دیگر فرصتی برای آزمون و خطا نیست، زمان سیاسی کاری و فامیل‌گرایی به سر آمده، نایی در مردم برای تحمل فساد، انحراف، پارتی بازی، ژن های خوب، رانت خواری و جیره خواری باقی نمانده است، هرگز از خاطر مبارک نرود مردم از سال‌های دور بی کفایتی برخی مدیران در عرصه های مختلف را به علاوه ی فشارهای وحشتناک تحریم و تورم تحمل کرده‌اند باز هم شانه خالی نکردند و آمدند و شما را انتخاب کردند پس هر چه از توان، تخصص، تعهد، صداقت، تلاش، مردم داری و اصول اداره دولت در چنته دارید در میدان بیاورید تا باری از روی دوش جمهور بردارید، حالشان را کمی بهتر کنید، به زندگی و سفره آن ها کمی رونق ببخشید، دلشان را شاد کنید و از هر کاری که از دستتان ساخته است دریغ نکنید. به حرمت خون شهدا و مجاهدت هایی که برای رونق و امنیت این مملکت صورت گرفته ارزش و حق رأی مردم را بدانید، ادا کنید و امانت دار و پاسدار بی قید و شرط منافع آن ها باشید.

شما خودتان را خاک پای مردم ایران خواندید. خدا به شما عزت بدهد که چنین تواضع نشان دادید. از خدا می‌خواهیم به شما توفیق دهد با عملکرد و خدمت صادقانه و عالی نور چشم این مردم بشوید. برای تحقق این مهم مردم شریف ایران را ولی نعمت خود بدانید و آگاه باشید ذره‌ای تخلف در بیت المال مسلمین عقوبتی سخت به همراه خواهد داشت. ارتباط مستقیم و بی‌پرده با مردم داشته باشید، رو راست باشید و در طول دوران مسئولیت خود از دروغ و فریب در دولت (که سمی مهلک و کشنده برای اعتماد عموم است) به شدت پرهیز کنید. در فرایند مذاکرات، مناظرات و رقابت ها بارها و بارها به نهج البلاغه متمسک شدید و به آن اشاره کردید. درود بر شما که مسیر صلاح و فلاح در مدیریت را خوب شناختید. پس بر اساس توصیه‌های مولا از انتصاب های فامیلی و قبیله ای اجتناب کنید، خدا را در نظر بگیرید و کارهای کلیدی را به افراد آزموده، لایق و شایسته واگذار کنید. از بکارگرفتن فرومایگان بپرهیزید و اجازه انتصاب افراد نالایق در مناصب حساس را ندهید و آخرت خود را فدای دنیای دیگران مگردانید. می دانم که این ها را بسیار بهتر از من می دانید ولی بنا به توصیه قرآن مومنان باید به یکدیگر مرتب تذکر دهند که در آن نفع فراوان است.

برادر ارجمند! لازم است هر روز به خود یادآوری کنید این دوران مسئولیت کوتاه است و همچون برق و باد می‌گذرد پس هرگز ارزش ندارد به خاطر چهار صباح مسئولیت در آخرت دچار خسران و حسرت شویم. در فرهنگ، فناوری و ارتباطات نه ولنگاری خوب است نه تحجر، پس میانه فلاح و صلاح را برگزینید و به اصول اسلامی، علمی و اخلاقی وفادار بمانید. بر شما باد همدلی، همراهی و همنشینی با محرومان و مستضعفان. نکند روزی فرا برسد که ساعات طولانی عمر مدیریت شما به کام قدرتمندان باشد و محرومان و صاحبان اصلی این انقلاب جایی نداشته باشند. حرف دراز است و مجال کم فقط در نهایت از خدا می خواهم به شما سلامتی و توفیق دهد، ملت را سربلند و شاد گرداند و انشالله از هر دست که می دهید از همان دست بگیرید!

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=5790

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری