• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

بیانیه قدردانی از حضور مردم مشهد و کلات در انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

  • کد خبر : 5734
  • 16 تیر 1403 - 12:00
بیانیه قدردانی از حضور مردم مشهد و کلات در انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری
احسان عظیمی راد در بیانیه ای از حضور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قدر دانی کرد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد “در این بیانیه آمده است :

خداوند منان را شاکریم که امروز پس از گذشت ۴۵ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی، شاهد حماسه بزرگ ملت شریف و بزرگ ایران، تحت زعامت و رهبری مقام معظم رهبری هستیم.

جای شهید رئیسی عزیز و همراهان ایشان خالی است که ببینند این مردم قدرشناس چگونه با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رای، شکر نعمت انقلاب را به جا آوردند.
بر خود وظیفه می‌دانم پس از قدردانی از عموم مردم شریف ایران اسلامی، به رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان تبریک عرض نمایم و برای ایشان در ادامه راه شهید خدمت، آرزوی موفقیت داشته باشم. توصیه اینجانب به رئیس جمهور منتخب؛ حفظ وحدت بین همه گروه‌ها و اقوام، استفاده از افراد توانمند، دلسوز و معتقد به اسلام و انقلاب در مناصب دولتی، توجه به استحکام درونی نظام در کنار تعامل هدفمند با جهان و برنامه ریزی دقیق و تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات مردم و کشور است.
اینجانب آمادگی خود را برای تعامل هرچه بیشتر با دستگاه‌های اجرائی کشور در جهت شناسایی، پیگیری و حل مشکلات مردم عزیز کشورم به ویژه مردم شریف مشهد مقدس و کلات اعلام می‌دارم.
از جناب آقای دکتر سعید جلیلی نیز که با حضور مقتدرانه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در صدد ادامه راه پر افتخار شهید جمهور بود، تقدیر و تشکر می‌کنم و از خداوند متعال برای ایشان سلامتی و توفیق خدمت صادقانه را خواستارم.
بدون تردید پیروز قطعی این انتخابات، مردم شهیدپرور جمهوری اسلامی ایران هستند. به امید خلق روز‌های پرافتخار برای ملت بزرگ ایران اسلامی

احسان عظیمی‌راد
نماینده مردم شریف مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی
۱۶ تیر ۱۴۰۳

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=5734

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری