• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

استخدام ۵ هزار و ۳۵۰ نومعلم از هفته آینده در خراسان رضوی

  • کد خبر : 5499
  • 07 تیر 1403 - 6:13
استخدام ۵ هزار و ۳۵۰ نومعلم از هفته آینده در خراسان رضوی
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از آغاز فرایند تکمیلی استخدام ۵ هزار و ۳۵۰ نومعلم خراسان رضوی از هفته آینده خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد” سید امیرشوشتری در مشهد در حاشیه همایش برنامه ریزی ارزیابی ورودی‌های دانشگاه فرهنگیان گفت: انسجام کار نیاز به همکاری دارد، همانطور که با همکاری ارزیابی های نیروهای آموزگاری امسال با بهترین کیفیت و شرایط انجام شد بنابراین گزینش های امسال بهترین گزینش ها و با بهترین کیفیت بود و این منتخبین اثرات بسیار خوبی بر آموزش و پرورش می‌گذارند، باید بهترین و سالمترین معلمان را داشته باشیم.

وی افزود: فرایند تکمیلی استخدام و مصاحبه ۵هزار و ۳۵۰ نومعلم از هفته آینده آغاز می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۷ دوره آموزشی در تربیت معلم در حال برگزاری است که نیاز به نیروی انسانی و وقت بیشتری داریم، دوره قرآن و عترت با حضور ۲ هزار نفر، زیارت اولی‌ها با حضور هزار و ۸۰۰ نفر، دوره رهیاران تحول با حضور ۶۰۰ نفر، طرح ولایت با حضور ۸۰۰ نفر و … نیاز به فضای کافی، نیروی انسانی و زمان کافی دارد.

شوشتری افزود: باید تجربه اولین حضور در دانشگاه فرهنگیان برای مراجعین بهترین تجربه باشد تا این تجربه در صورت معلم شدن در یاد تمام این عزیزان ماندگار بماند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ثبت نام اینترنتی مراجعین از ۳ تیر شروع شده و نهم تیرماه به پایان می‌رسد؛ ۶ کانون ارزیابی در دانشگاه شهید هاشمی نژاد و ۶ کانون در دانشگاه شهید بهشتی برنامه ریزی شده اند که هر کانون ۵ ارزیاب دارد و از دهم تا پایان تیرماه ارزیابی ها انجام می‌شود.

شوشتری افزود: زمان حضور مراجعین با پیامک به آنان اطلاع رسانی می شود و با کسانی که در پایان پیامک حضور را دریافت نکرده باشند تماس گرفته می‌شود تا حق کسی تضییع نشود.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=5499

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری