• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

دانشگاه ها بهترین فرصت است تا نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنیم

  • کد خبر : 5397
  • 02 تیر 1403 - 12:20
دانشگاه ها بهترین فرصت است تا نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنیم
دکتر سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف گفت: نفس چنین جمع ها و گفتگو هایی یک ضرورت است و باید ادامه پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد” سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری امروز پیش از سفر به اصفهان و اهواز در دانشگاه صنعتی شریف حاضر شد و با دانشجویان دیدار کرد.

دانشجویان حاضر در این جلسه با شعارهای مختلف و با پلاکاردهایی در دست با مضمون شعارهای «به عقب بر نمی‌گردیم»، «جلیلی جلیلی حمایتت می‌کنیم»، «جلیلی رئیسی دیگر است» از حضور سعید جلیلی استقبال و از کاندید مورد نظر خود حمایت کردند.

قبل از سخنرانی جلیلی دانشجویان با قرار گرفتن پشت تریبون مطالبات و دغدغه های خود را با بیان کردند.

یک دانشجو با بیان اینکه ما جلیلی را اصلح جمهور میدانیم گفت: وقتی دیدیم رقبای شما آقایان پزشکیان، جهانگیری و ظریف هستند، مصمم تر شدیم تا از شما حمایت کنیم.

دانشجوی دیگر نیز بیان کرد: برخی کاندیدا میخواهند با حرف‌های خیابانی رأی جمع کنند.  آن‌ها مثل دولت یازدهم و دوازدهم هیچ برنامه‌ سیاسی و اقتصادی ندارند؛ امیدواریم بتوانند پاسخگوی خدا و مردم باشند.

دانشجوی دیگر با قرار گرفتن پشت تریبون گفت: شهید رئیسی نشان داد که توانست به خوبی با کشورها تعامل کند و در پوشش فعال محیط زیستی جاسوس وارد کشور نکرد. اکنون که برخی از کاندیداها خودشان قصد دارند دولت سوم روحانی باشند باید جوابگوی اشتباهات دولت اعتدال هم باشند و الان اصلاحات با غیرعادی ترین رفتارها وارد کارزار شده تا امید به تحریم ببندد و جز ایده ای برای توسل به غرب ندارد و ما از دکتر جلیلی می خواهیم تا به مصاف این تفکرات برود و ایده ارتجاعی انها را عنوان کند و ایده انقلاب اسلامی را با زبان مردم فهم بیان کند.

در ادامه این جلسه جلیلی با ابراز خوشحالی از حضور در جمع دانشجویان اظهار کرد: این اولین جلسه من نیست و توفیق داشتم در سال های مختلف به ویژه در ۲ تا سه سال گذشته در این جلسات و در جمع شما حضور داشتم.

وی افزود: در حوادث سال ۱۴۰۱ یکی از بحث هایی که برای من مهم بود حضور در جمع دانشجویان بود. در آن زمان جلسات ما جلسات کوتاه و یکطرفه نبود و عمده جلسات، جلسات پرسش و پاسخ بود و برخی جلسات با دانشجویان ۶ الی ۷ ساعت به طول می انجامید. خاطرم هست در جلسه ای که در دانشگاه یزد با حضور دانشجویان برگزار شد، از ساعت یک تا ساعت هفت طول کشید.

جلیلی ادامه داد: جلسات پرسش و پاسخ با دانشجویان یک فرصت مغتنم است و در گفت و گوهایی با دانشجویان می خواهیم به یک نقطه اشتراک برسیم. نفس چنین جلسات در دولت مخالف یا موافق شما یک فرصت است و باید ادامه داشته باشد دانشگاه ها بهترین فرصت است تا نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه نفس چنین جمع ها و گفتگو هایی یک ضرورت است و باید ادامه پیدا کند، افزود: اگر میخواید دولتی موفقیت های بزرگ به دست آورد باید تمام توان کار خود را بیاورد برای اینکه تمام آحاد کشور احساس کنند اگر توانمدیهای دارند از آن توانمندی به خوبی استفاده شود.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=5397

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری