• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

استقرار ۴ هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رای در خراسان رضوی

  • کد خبر : 5379
  • 02 تیر 1403 - 11:54
استقرار ۴ هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رای در خراسان رضوی
۴ هزار و ۵۶۷ شعب اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سراسر خراسان رضوی مستقر شده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد”رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: از این تعداد، سه هزار و ۵۰۸ شعب، ثابت، هزار و ۵۹ شعب، سیار، دو هزار و ۸۲۱ شعب، شهری و هزار و ۷۴۶ شعب، روستایی هستند.
سید هادی طباطبایی افزود: همچنین اخذ رای در تمامی شعب فقط با ارائه اصل شناسنامه و یا کارت ملی توسط شخص رای دهنده امکان‌پذیر است.
او ادامه داد: پنج میلیون و ۷۲۰ هزار برگه رای در ۸۴ حوزه انتخابیه توزیع شده است و بقیه در مخزن رای انتخابات استان نگهداری می‌شود تا در صورت ضرورت به شعب اخذ رای ارسال شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: با تشکیل ستاد انتخابات مکلف شدیم هیات‌های اجرایی را انتخاب کنیم که ۳۰ نفر از معتمدین معرفی شدند.
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه بیشترین تعداد شعب در مشهد با هزارو ۹۲۰ شعبه و کمترین تعداد شعبه در شهرستان‌های کوچک با ۳۹ شعبه هستند، افزود: تعیین اعضای شعبه وظیفه هیات اجرایی است که تاکنون اعضای شعبه نیز معرفی شده اند.
وی با بیان اینکه آموزش نمایندگان فرماندار هم انجام شده و کاربر و نماینده فرمانداری که در دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضعیف عمل کرده، غربالگری شده است، گفت: به ازای هر ۱۰ شعبه یک بازرس داریم و هر یک از نامزد‌ها می‌توانند یک نماینده در شعبه داشته باشند.
به گفته طباطبایی، نمایندگان نامزد‌ها تا پنج روز مانده به انتخابات فرصت دارند نمایندگان خود را برای هر شعبه ثابت معرفی کنند.
لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=5379

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری