• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

آمادگی شهرداری مشهدمقدس برای ایجاد دبیرخانه مشترک تصویر ایران آینده با محوریت مشهد

  • کد خبر : 5376
  • 02 تیر 1403 - 6:02
آمادگی شهرداری مشهدمقدس برای ایجاد دبیرخانه مشترک تصویر ایران آینده با محوریت مشهد
شهردار مشهدمقدس از آمادگی شهرداری برای ایجاد دبیرخانه مشترک تصویر ایران آینده با محوریت مشهدالرضا(ع) جهان‌شهر برکت و کرامت با همکاری مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد” محمدرضا قلندرشریف دردیدار با دکتر مصطفی زمانیان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، گفت: در نظر داریم برای برندسازی شهری مشهدمقدس بر اساس دال مرکزی مضجع شریف و منور امام‌رضا(ع) و فرهنگ رضوی اقداماتی را برای ایجاد زیرساخت‌های لازم و برگزاری رویدادهای مستمر بین‌المللی انجام دهیم.

وی اضافه کرد: همچنین می توانیم تهیه بسته‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی با رویکرد تمدن سازی نوین ایرانی_اسلامی را با بهره گیری از توسعه نوآوری به عنوان یک الگوی توسعه خلاق محور به صورت اقداماتی کوتاه مدت، میان و بلند مدت در دستور کار قرار دهیم.
شهردار مشهدمقدس با بیان اینکه ایجاد هاب دیپلماسی شهری کشور، برندسازی مشهدالرضا جهانشهر برکت وکرامت بعنوان شهر جهانی صنایع خلاق و… از اهم برنامه‌های برندساز ما در این ارتباط است، اظهار کرد: توجه ویژه به حوزه توس برای بازسازی هویت حماسی ایرانیان و ایجاد ارتباط پایدار با کشورهای فارسی زبان و همچنین اقلیت فارسی زبان سایر کشورها از دیگر دستور کارهای ویژه شهرداری مشهد دراین زمینه خواهد بود.
قلندر شریف ادامه داد: به طور مثال در این مقوله تمامی اقدامات برای پشتیبانی از سازمان “آی‌تا” به عنوان سازمان‌های کشورهای فارسی زبان را در دستور کار قرار داده و ساختمانی را تجهیز و به این سازمان اختصاص داده است.
وی افزود: اما به دلیل پیگیری نکردن وزارت محترم ارشاد به عنوان متولی کمیته فرهنگی کمیسیون ملی اکو تاکنون دبیر کلی برای این سازمان تعیین نکرده است.
شهرداری مشهدمقدس تاکید کرد: البته معتقدیم بر اساس مطالعات صورت گرفته خصوصا در حوزه دی ان ای هویتی مشهد مقدس؛ اساسا بازتولید هویتی ایران، در ادوار مختلف با منشا خراسان انجام شده است.
وی با اشاره به این که شهر سئول در کره جنوبی، استانبول در ترکیه، کازان در روسیه، حیدرآباد در هندوستان و گانجو در چین را می‌توان به عنوان مثال یادآور شد خاطرنشان کرد: در همین چهارچوب شهرداری مشهد با اصلاح ساختار خود و ایجاد مرکز دیپلماسی شهری، دو حوزه دیپلماسی شهری و برندسازی شهری با رویکرد برنامه عملیاتی میان مدت را در دستور کار ویژه خود قرار داده است.
شهردار مشهدمقدس ادامه داد: با عنایت به این مسئله که یکی از کمیته‌های اصلی و مصوب شهرداری مشهد به صورت ویژه به برندسازی شهری اختصاص یافته که یکی از افق‌های ویژه آن بازاریابی بین المللی با هویت ایرانی_ اسلامی در چهارچوب برندسازی ملی است، این آمادگی وجود دارد تا در قالب یک اقدام مشترک دبیرخانه تصویر ایران آینده را با همکاری مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری با محوریت مشهد مقدس راه اندازی کنیم.
لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=5376

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری