• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

تاکید صریح خاتمی؛ فقط نامزد اصلاح‌طلب

  • کد خبر : 5023
  • 13 خرداد 1403 - 8:22
تاکید صریح خاتمی؛ فقط نامزد اصلاح‌طلب
محمدعلی وکیلی : «در این دوره اصلاح‌طلبان سعی کرده‌اند به یک واقع‌بینی برسند و آقای خاتمی صریحا اعلام کرده که از نامزدی حمایت می‌کند که چنگ به صورت نظام نزند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد “محمدعلی وکیلی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: آقای خاتمی صریحا اعلام کرده که از نامزدی حمایت می‌کند که چنگ به صورت نظام نزند.

در ادامه گفتگو محمدعلی‌ وکیلی با وب‌سایت فردا نیوز را می‌خوانید:

** محمدعلی وکیلی، درباره آخرین تصمیم‌ها در جبهه اصلاحات گفت: «من فرد حزبی‌ای نیستم و طبیعتا از جزئیات مباحث درون احزاب اصلاح‌طلب اطلاع دقیق ندارم اما خبری که از مواضع منسوب به آقای خاتمی دارم این است که او بر خلاف گذشته، با داشتن شرایطی می‌خواهند اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست‌جمهوری مشارکتی حداکثری داشته باشند. گویا هم آقای خاتمی گفته است از نامزد کاملا اصلاح‌طلب حمایت می‌کنم و رسما اعلام کرده که از نامزد نیابتی حمایت نخواهم کرد. چند نفری را هم نام برده‌اند که در بین آنها بیشتر تأیدش بر آقای سید محمد صدر بوده است».

** این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین اظهار کرد: «جریان اصلاحات باید اجازه دهد که نامزدها ثبت نام خود را انجام دهند و بعد از اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها از میان آنهایی که تأیید صلاحیت شده‌اند فرد یا افرادی را مشخص کنند؛ زیرا اعلام زودهنگام اسامی به نوعی پاس گل به رقیب است».

** وکیلی در پایان گفت: «در این دوره اصلاح‌طلبان سعی کرده‌اند به یک واقع‌بینی برسند و آقای خاتمی صریحا اعلام کرده که از نامزدی حمایت می‌کند که چنگ به صورت نظام نزند. این موضع به معنای آن است که اصلاح‌طلبان واقع‌گرا شده‌اند و آنها از گارد بسته‌شان بیرون آمده‌اند»

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=5023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری