• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

سید ابراهیم رئیسی هنوز در صدر عناوین فضای مجازی ایران

  • کد خبر : 4985
  • 08 خرداد 1403 - 13:03
سید ابراهیم رئیسی هنوز در صدر عناوین فضای مجازی ایران
شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جریان سقوط بالگرد در شهرستان ورزقان که به همراه ایشان حسین امیر عبداللهیان، مالک رحمتی، سید مهدی موسوی، حجه الاسلام آل هاشم و کادر پرواز بالگرد نیز به شهادت رسیدند در یک هفته گذشته در کانون توجهات قرار داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد”شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جریان سقوط بالگرد در شهرستان ورزقان که به همراه ایشان حسین امیر عبداللهیان، مالک رحمتی، سید مهدی موسوی، حجه الاسلام آل هاشم و کادر پرواز بالگرد نیز به شهادت رسیدند در یک هفته گذشته در کانون توجهات قرار داشته است.

بسیاری از کابران فضای مجازی ناباورانه در جست و جوی اطلاعاتی بیشتر در این خصوص هستند و به صورت مستمر نام شهدا و حواشی مرتبط با ایشان و جریان شهادت ایشان را در فضای مجازی جست و جو و دنبال می‌کنند.سید ابراهیم رئیسی در سال ۱۳۳۹ هجری شمسی در خانواد‌های روحانی در محله نوغان مشهد مقدس دیده به جهان گشود. پدرش از روحانیون مشهد و جدّ مادری اش هم روحانی بود. او از سادات حسینی (ع) است و نسباش از هر دو سو به امام زین العابدین؛ علی ابن الحسین علیهم السلام میرسد. رئیسی پنج ساله بود که پدر خود را از دست داد. رئیسی که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ نامزد شده بود، ریاست آستان قدس  را نیز در کارنامه خود دارد. در تاریخ شانزدهم اسفندماه سال ۱۳۹۷ رئیسی با حکم رهبرمعظم انقلاب به عنوان رئیس جدید دستگاه قضاء جایگزین آملی لاریجانی شد و در سال ۱۴۰۰ پیروز انتخابات ریاست جمهوری شد. او در اردیبهشت ۱۴۰۳ در جریان سقوط بالگرد به شهادت رسید.

فرزندان شهدای حادثه سقوط بالگرد

از جمله عناوین پر تکرار فضای مجازی در یک هفته گذشته جست و جوی کاربران پیرامون اطلاعات مرتبط با فرزندان شهدای خدمت به ویژه فرزندان شهید آیت الله رئیسی و فرزندان شهید حسین امیر عبداللهیان بوده است.

مادر سید ابراهیم رئیسی

مادر شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی که تا پیش از ماجرای شهادت کمتر کسی در مورد او و کیفیت زندگی او اطلاع و نشانی داشت در یک هفته گذشته به یکی از عناوین پرتکرار فضای مجازی تبدیل شد.

فیلم‌هایی که از این مادر شهید در فضای مجازی دست به دست می‌شود مورد توجه کاربران قرار داشته و بسیاری از مردم ایران باور نمی‌کنند که مادر رئیس جمهور ایران در خانه‌ای ساده و کوچک و قدیمی زندگی می‌کند.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=4985

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری