• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

فسادستیزی از ویژگی‌های بارز شهید آیت الله رییسی

  • کد خبر : 4939
  • 05 خرداد 1403 - 13:27
فسادستیزی از ویژگی‌های بارز شهید آیت الله رییسی
یادواره شهدای خدمت در مسجد محمدرسول الله (ص) شهر خواف با سخنرانی دکتر محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد “فسادستیزی از ویژگی‌های بارز شهید آیت الله رییسی بود یادواره شهدای خدمت در مسجد محمدرسول الله (ص) شهر خواف برگزارشد. نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار افق سناباد گفت:اخلاص، ولایت پذیری، مردمی بودن و اعتماد و اعتقاد واقعی به مردم از ویژگی های مهم آیت الله رئیسی بود که باعث شده مردم در این یک هفته واقعا یک حماسه جدیدی را خلق کنند. محسن زنگنه فساد ستیزی و خلقیات شخصی ایشان در حوزه مبارزه با فساد و دفاع از حقوق مردم را از دیگر ویژگی های این شهید بزرگوار دانست و بیان کرد: واقعا به رغم همه مشکلات اقتصادی که ما در این چندساله درگیر آن هستیم و برخی البته به ارث از سیستم های گذشته و دولت های گذشته بوده اما مردم احساس کردن که این مرد بااخلاص، هستی خودش را برای مردم گذاشت و همین هم باعث شد که مردم عزیز ایران اینطوری قدرشناسی کنند. وی افزود: حقیقتا مردم بصیر ایران اسلامی قدرشناس هستند و خادم خود را می شناسند و حضور بی نظیری در مراسمات تشییع شهید جمهور و همراهان ایشان داشتند. نماینده مجلس خاطرنشان کرد: مسیر انقلاب به برکت وجود رهبری حکیم و فرزانه انقلاب در حال طی شدن است و هیچ خللی در امور کشور به وجود نخواهد آمد.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=4939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری