• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

تشکیل فراکسیون خیران در مجلس

  • کد خبر : 4760
  • 19 اردیبهشت 1403 - 12:02
تشکیل فراکسیون خیران در مجلس
حجت الاسلام پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با تأکید بر مشارکت هر‌چه‌بیشتر مردم در ساخت و توسعه فضا‌های آموزشی، از تشکیل فراکسیون خیران در مجلس برای همراهی با خیران و پروژه‌های خیرساز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد “حجت الاسلام پژمانفر با تأکید بر مشارکت هر‌چه‌بیشتر مردم در ساخت و توسعه فضا‌های آموزشی، از تشکیل فراکسیون خیران در مجلس برای همراهی با خیران و پروژه‌های خیرساز خبر داد. رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح دبستان پیوند یک در ناحیه ۴ مشهد که با مشارکت خیران صورت گرفته است، بیان کرد: اینکه انسان بتواند بخشی از دارایی خود را در مسیری قرار بدهد که برای خود و خانواده‌اش به یادگار بماند، امری ارزشمند است. وی با اشاره به اینکه بعد از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی باید به یک نکته اعتراف کنیم گفت: پیش‌تر مسئولان مطرح می‌کردند که همه کار‌ها را باید دولت انجام بدهد، اما این اشتباه بزرگی بود. به‌عنوان‌مثال مردم، بیمارستان‌ها، راه‌ها، کاروان‌سراها، مدارس، حوزه‌های علمیه و بسیای از امور عام‌المنفعه را به‌خوبی و با‌کیفیت انجام می‌دادند. وی افزود: امروز مردم در برخی مجموعه‌ها مانند آموزش‌و‌پرورش پیش‌قدم هستند و کار‌ها با خیر و برکت در حال انجام است. اینکه امسال رهبر معظم انقلاب نیز در شعار سال، مردم را مطرح کردند، مسئله‌ای جدی است و در مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و… تنها‌راهی که می‌تواند ما را از بن‌بست‌ها خارج کند، مشارکت و حضور مردم است. وی تصریح کرد: هفته گذشته در جلسه‌ای پیشنهاد ایجاد فراکسیون خیران در مجلس مطرح شد و من هم مسئولیت آن را پذیرفتم. تلاشمان این است که خیران هر نیتی در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی داشته باشند، به‌راحتی بتوانیم آن را اجرایی و عملیاتی کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=4760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری