• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

شرکت اپال پارسیان سنگان پیشرو در اخذ گواهینامه تحقیق و توسعه

  • کد خبر : 4564
  • 27 فروردین 1403 - 14:06
شرکت اپال پارسیان سنگان پیشرو در اخذ گواهینامه تحقیق و توسعه
شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان، موفق به اخذ گواهینامه توانمندی تحقیق و توسعه با رتبه 3 (پویا) در حوزه معدن و صنایع معدنی گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد “از واحد اطلاع رسانی و تبلیغات؛ رضا ارجمند مدیر واحد تکنولوژی و بومی سازی از دریافت گواهینامه تحقیق و توسعه خبر داد و گفت: اخذ این گواهینامه بنابر ارزیابی فنی و راهبردی صورت گرفته، در حوزه فعالیتهای مرتبط با جذب، تطبیق، اصلاح، نوآوری و توسعه فن آوری، مدیریت ضایعات و كاهش آلاینده¬ها، بهینه سازی فرآیندهای موجود، ارتقا کیفیت محصولات و بهینه سازی مصرف انرژی بوده که توسط سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر شده است.

وی بیان داشت: این گواهینامه در بین شرکتهای منطقه سنگان دارای بالاترین رتبه میباشد.

ارجمند در ادامه مشوق‌های مالی شامل اعتبارات مالیاتی، کسرها یا کمکهای مالی را از مزایای اخذ این گواهینامه برشمرد و تصریع کرد: جبران هزینه های مرتبط با تلاش های تحقیق و توسعه ای به واسطه دریافت این گواهینامه میسر خواهد شد.

وی ادامه داد: با دریافت گواهینامه مذکور و ارائه پاداشهای مالی به ترویج نوآوری در توسعه محصولات، فناوری ها و راه حلهای جدید سرمایه گذاری کمک شده و نهایتاً باعث رشد اقتصادی و پیشرفتهای فناوری میشود.

ارجمند خاطر نشان کرد : بوجود آمدن مزیت رقابتی برای شرکت‌هایی که گواهینامه های تحقیق و توسعه دریافت می‌کنند منجر به ایجاد محصولات جدید، فرآیندهای بهبود یافته و خدمات پیشرفته میشود که آنها را در بازار متمایز میکند.

مدیر بومی سازی و تکنولوژی در انتها با تأکید بر اینکه شرکت اپال پارسیان سنگان همواره به عنوان شرکت پیشرو در منطقه سنگان در حوزه اخذ گواهینامه های توسع ای مطرح بوده ابراز کرد: این گواهینامه با ارائه حمایت مالی منجر به کاهش سطح ریسک پروژه های تحقیق و توسعه شده و می تواند همکاری بین مشاغل، مؤسسات تحقیقاتی و دانشگاهها را با به اشتراک گذاری دانش و ادغام منابع برای نتایج تحقیقات مؤثرتر بهبود بخشد.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=4564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری