• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

جریان گاز در تمام شهرها و روستای خراسان رضوی پایدار است

  • کد خبر : 4215
  • 13 اسفند 1402 - 6:03
جریان گاز در تمام شهرها و روستای خراسان رضوی پایدار است
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی از پایداری جریان گاز در ۹۵ شهر و ۲۶۵۰ روستای استان خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد ” حسن افتخاری با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی بارش نزولات آسمانی و ماندگاری موج سرما طی هفته جاری میزان مصرف گاز در بخش خانگی استان افزایش قابل ملاحظه ای یافت که با اقدامات انجام شده تاکنون جریان گاز ۹۵ شهر و ۲۶۵۰ روستای استان به صورت پایدار تامین شده است.

وی با بیان این مطلب که در شبانه روز گذشته رقمی بالغ بر ۶۰ میلیون مترمکعب گاز در استان مصرف شده افزود: از ابتدای بارش برف و کاهش دما کلیه نیروهای عملیاتی شرکت گاز خراسان رضوی در مشهد و نواحی شهرستانها در آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: با پایش و کنترل دقیق وضعیت شبکه های گازرسانی از مبادی ورودی و آرایش دریت شیرهای توزیع، هم اکنون شاهد پایداری جریان گاز در سراسر استان هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با تقدیر از مشارکت مردم در پویش “هر خانه یک اتاق گرم” افزود: خاموش کردن یک وسیله گرمایشی اضافی همانند بخاری در روزهای سرد زمستان اثر بزرگی در پایداری جریان گاز دارد.

افتخاری از حمایت شرکت ملی گاز ایران و مجموعه استانداری خراسان رضوی به ویژه معاونت امور عمرانی برای اجرای طرح های تقویت شبکه گاز شمالشرق کشور تقدیر کرد و گفت: در سال گذشته ضعف شبکه انتقال گاز در تربت جام موجب قطع جریان گاز ۱۷ هزار مشترک به مدت ۷۲ ساعت شد که امسال با اجرای طرح ضربتی خط تقویتی انتقال گاز صالح آباد به تربت جام، شاهد پایداری ۱۰۰درصدی گاز در این منطقه هستیم.

این مقام مسئول از مردم درخواست کرد: طی ۴۸ ساعت باقی مانده تا پایان موج سرما نسبت به مدیریت مصرف گاز و به طور ویژه استفاده از یک اتاق گرم و خاموش کردن بخاری در اتاق های بلا استفاده اقدام کنند.

این گزارش می‌افزاید؛ خراسان رضوی با دو میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک گاز پس از تهران دارنده بیشترین مصرف کننده گاز در کشور است. گاز حاصل از تولید پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد و مخزن ذخیره‌سازی شوریجه در شهرستان سرخس علاوه بر مصرف در استان خراسان رضوی، گاز مورد نیاز استان‌های خراسان شمالی و خراسان جنوبی را نیز تامین می‌نماید.

مشترک گاز شهر مشهد از تعداد مشترکین ۲۵ استان کشور بیشتر است و صرفه جویی توسط مشهدی ها نقش قابل توجهی در مدیریت و کاهش مصارف خانگی شمال شرق کشور دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=4215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری