• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

تامین زیر ساخت‌ های آب، برق و گاز شهرک‌ های صنعتی توسط شرکت‌ های خدماتی

  • کد خبر : 4154
  • 30 دی 1402 - 5:36
تامین زیر ساخت‌ های آب، برق و گاز شهرک‌ های صنعتی توسط شرکت‌ های خدماتی
مشارکت این شرکت در تامین زیر ساخت‌ های آب، برق و گاز شهرک‌ های صنعتی که باید توسط شرکت‌ های خدماتی انجام گیرد.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با اشاره به درخواست شرکت‌های خدماتی برای مشارکت شرکت شهرک‌ های صنعتی خراسان رضوی در تامین زیر ساخت‌ های شهرک‌ ها گفت: هر چقدر این شرکت در تامین زیرساخت‌های آب و برق و گاز مشارکت کند، ناگزیر هزینه هایش را از واحد‌های صنعتی خواهد گرفت و همین موضوع هزینه‌های سرمایه گذاری را افزایش می‌دهد.
جعفر فرشچی افزود: این روند عملا سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی را فاقد سود کافی برای متقاضیان می‌نماید که باید برای آن تدبیری اندیشید و لازم است دولت اعتباراتی برای تامین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی در نظر بگیرد تا دیگر نیازی به ورود شرکت شهرک‌های صنعتی به این بخش و افزایش هزینه‌های سرمایه گذاری نباشد.
مدیر عامل شرکت شهرک‌ های صنعتی خراسان رضوی به قدمت بالای شهرک‌های صنعتی استان اشاره و گفت: زیر ساخت‌های این شهرک‌ها مستهلک شده است و عمر برخی از آن‌ها به بیش از ۲۰ سال می‌رسد، لذا زیرساخت هایشان نیاز به مرمت و نوسازی دارد.
وی با بیان اینکه سهیم شدن شهرک‌ های صنعتی در تولید و تأمین برق، فشار مالی بسیار زیادی به صنایع وارد کرده است، افزود: مصوب شده است که امسال شرکت برق از محل افزایش قیمت برق، نسبت به اصلاح و بازسازی شبکه شهرک‌های صنعتی اقدام کند.
فرشچی پیشنهاد کرد که منابع مالی که شرکت برق و اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از محل فروش اموال مازاد به دست خواهند آورد، صرف توسعه زیرساخت‌های انرژی مورد نیاز صنایع شود.
لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=4154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری