• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

برگزاری نشست رسانه و مقاومت در مشهد

  • کد خبر : 4105
  • 13 دی 1402 - 14:46
برگزاری نشست رسانه و مقاومت در مشهد
با حضور سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دومین نشست از سلسله نشست‌های انتقال تجارب در حوزه بین الملل با عنوان رسانه و مقاومت در مشهد برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد “سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این نشست گفت: همه همت و تلاش ترکیبی و تجمیعی دشمن با ابزار رسانه، در سه محور اصلی علیه ما خلاصه می‌شود؛ اولین محور القا کردن این مطلب که مردم از انقلاب پشیمان هستند و انقلاب دستاوردی نداشته است، محور دوم تلاش برای نشان دادن شرایط بحرانی در ایران و ثبات در دیگر کشور‌ها و سوم عدم امید به آینده است.

سردار رمضان شریف، افزود: اعتقاد دارم اگر بخواهیم اصحاب رسانه ورزیده و مدافع خوبی برای انقلاب داشته باشیم باید در این سه حوزه فعال بوده و تلاش کنیم دشمن نتواند این موضوع را به صورت جدی در اذهان افکار عمومی تثبیت کند.

وی در ادامه گفت: به هر میزان که حاج قاسم معروف و شناخته‌تر می‌شد، تواضع ایشان نیز افزایش پیدا می‌کرد؛ بیشترین تبلیغات دشمن علیه حاج قاسم در کشور صورت گرفته است، اما ضریب هوشی بالای مردم در تفکیک خادم و خائن جای تقدیر دارد.

شهردار مشهد در ادامه این برنامه گفت:موضوع این جلسه «رسانه و مقاومت» است؛ رسانه‌های غربی که وابسته به رژیم صهیونیستی هستند، سعی در انتقال ناصحیح و بایکوت اخبار جبهه مقاومت دارند لذا ما باید در حوزه رسانه به نحوی اقدام کنیم که اقدامات رسانه‌های معاند بی‌اثر شود.

قلندر شریف افزود: در حال حاضر جبهه مقاومت در غزه و فلسطین در حال درخشش است، اما ما یک جبهه داخلی نیز داریم و آن هم برگزاری پرشکوه انتخابات است، در حال حاضر یکی از نقاط قوت رسانه، اطلاع‌رسانی و روشنگری دقیق است، زیرا عده‌ای به دنبال وارونه نشان دادن واقعیت و تاثیر بر ذهن مردم هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=4105

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری