• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

دولتی که نه به عزت مردم فکر می کرد نه معیشت آنها/ آشوب گرانی بنزین رودربایستی با مردم را از بین برد!

  • کد خبر : 4094
  • 12 دی 1402 - 8:46
دولتی که نه به عزت مردم فکر می کرد نه معیشت آنها/ آشوب گرانی بنزین رودربایستی با مردم را از بین برد!
در حالی این روزها خبر افزایش تعرفه اینترنت از سوی اوپراتورها در فضای رسانه ای واکنش های مختلف را به دنبال داشته است که به نظر می رسد بیش از هر چیز، فضا برای بهره برداری از این موضوع برای برخی مسئولان دولت قبل آن هم در آستانه انتخابات فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد “در حالی این روزها خبر افزایش تعرفه اینترنت از سوی اپراتورها در فضای رسانه ای واکنش های مختلف را به دنبال داشته است که به نظر می رسد بیش از همه، فضا برای بهره برداری از این موضوع برای برخی مسئولان دولت قبل آن هم در آستانه انتخابات فراهم شده است تا با آدرس غلط دادن به مردم، علاوه بر سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی های خود، موجب نگرانی و تشویش اذهان عمومی شوند.

پس از آنکه وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات از موافقت مشروط دولت با پیشنهاد افزایش قیمت اینترنت خبر داد اعلام کرد که دولت با زیر قیمتی که اپراتورها درخواست کرده بودند برای افزایش این رقم موافقت کرده است.

این خبر، اما کافی بود تا اصلاح طلبان و برخی از اعضای کابینه دولت حسن روحانی موج سواری های رسانه ای خود را شروع کرده و به طور گسترده به هجمه علیه دولت آن هم در آستانه انتخابات دست بزنند.

سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد دولت روحانی در صفحه شخصی خود نوشت: «نزدیک انتخابات تلاش می شد که اجناس مورد نیاز مردم گران نشود فکر کنم این رودربایستی هم برداشته شده است، افزایش قیمت اینترنت مصداق این گمانه است»

این اظهارات وزیر دولت قبل در حالی مطرح است که دولت مطبوعش بنزین را چندماه مانده به انتخابات گران کرد و با تمسخر گفت: «من خودم جمعه صبح فهمیدم بنزین گران شده است!» ؛ اقدامی که مقدمه  آشوب و ناآرامی در کشور شد.

چندماه مانده به انتخابات ۱۴۰۰ از روغن و ماکارونی تا مرغ در کشور نایاب شد! عملکرد کابینه روحانی موجب شد دوماه مانده به انتخابات ۱۴۰۰  در کشور شکر به جایگاه طلای سفید صعود کرد و مردم باید ۳ برابر قیمت در بازار سیاه شکر خریداری می کردند.

در اوج شیوع کرونا مردم در صف های طولانی خرید مرغ آن هم در واپسین روزهای باقی مانده از عمر دولت حسن روحانی با هم گلاویز بودند، اقای صالحی؛ آن زمان بود که رودربایستی ها با مردم از بین رفت.

در بهمن ۹۹ در حالی که کرونا در کشور جولان می داد و دولت برای تامین واکسن تعلل داشت، در یک سکوت خبری هزاران گاو شیری به دلیل عدم تامین علوفه به کشتارگاه‌ها فرستاده شدند و بهار سال بعد تمام صنایع شیر مملکت دچار بحران تامین شیر شد.

جریانی که وقتی قدرت را در اختیار داشت نه توجهی به حفظ عزت مردم داشت و نه برنامه ای برای تامین معیشت مردم، امروز اما فرصت را مغتنم شمرده تا با چهره ای حق به جانب بر دولت مستقر تاخ و تاز کند تا شاید بتواند سرپوشی بر ترک فعل ها و تخلفات خود داشته باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=4094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری