• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

نخستین رویداد فن و کار استان با حضور کار آفرینان شهرکهای صنعتی خراسان رضوی

  • کد خبر : 4063
  • 07 دی 1402 - 10:48
نخستین رویداد فن و کار استان با حضور کار آفرینان شهرکهای صنعتی خراسان رضوی
مهندس فرشچی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی ازبرگزاری نخستین رویداد فن و کار استان با حضور کار آفرینان شهرکهای صنعتی خراسان رضوی درشهرستان تربت حیدریه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد “جعفر فرشچی طوسی » در حاشیه برگزاری رویداد فن و کار که در محل سالن اجتماعات دانشگاه تربت حیدریه ، اظهار کرد : این رویداد فرصتی ویژه برای جذب دانشجویان در بازار کار و ارتباط مستقیم با بانوان کار آفرین شهرکها و نواحی صنعتی میباشد. وی در خصوص این دورهمی صاحبان کسب و کار و دانشجویان برای بررسی آخرین نیازهای شغلی و مهارتی مورد نیاز در بازار اشتغال استان خراسان رضوی گفت : مشاوره انتخاب شغل و مهارت‌های کاری توسط صنایع استان ،ارتباط مستقیم و کارگاه‌های آموزشی دانشجویان با کارشناسان صنایع و واحدهای تولیدی و تشکیل مدارس کسب و کار ، معرفی دوره ها و برنامه ها ارائه یک مطالعه موردی برای شناخت فرآیند رشد یک کسب و کار در قالب کار آموزی در واحد‌های صنعتی از اهداف اصلی این رویداد می‌باشد. مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی ادامه داد : شرکت شهرکهای صنعتی استان با همراهی دانشگاه تربت حیدریه با هدف ایجاد ارتباط مستقیم میان کارفرمایان و دانشجویان و تسهیل در فرآیند جذب و بکارگیری نیروی کار، اقدام به برگزاری این رویداد در راستای ارتباط با جامعه متخصصین جویای کار با کارآفرینان شهرکهای صنعتی استان نموده است. وی با اشاره به اینکه پیوند صنعت و دانشگاه محور فعالیت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی است عنوان کرد : در نتیجه انعقاد تفاهم نامه‌های مختلف با دانشگاهها طرحهای پژوهشی شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی به سمت تامین نیاز روز واحدهای تولیدی پیش رفته است. رئیس هیأت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان رضوی حمایت مادی و معنوی از صنایع کوچک در حوزه پژوهش و فناوری یکی از مصادیق تلاش شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی برای تعمیق پیوند صنعت و دانشگاه برشمد و بیان داشت: بخش عمده‌ای از این حمایت در قالب ایجاد ارتباط نزدیک با دانشگاهها رقم می‌خورد. مهندس فرشچی ادامه داد: همکاری صنعتگران میتواند در این چارچوب پژوهشگران و مخترعان دانشگاهی را بر این دارد تا ایده‌های خود را به مرحله اجرا برسانند و در این راستا دانشجویان و اساتید صاحبان ایده وارد شهرکهای صنعتی شوند تا با حمایت پایان نامه ها و طرحهای پژوهشی توسط این شرکت و واحد‌های تولیدی در مرحله نخست ایده خود را به طرح نیمه صنعتی و در مرحله بعد آن به مرحله تولید انبوه برسانند.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=4063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری