• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

تدارک ویژه رسانه ملی برای دهه فجر انقلاب

  • کد خبر : 4008
  • 26 آذر 1402 - 4:39
تدارک ویژه رسانه ملی برای دهه فجر انقلاب
رئیس رسانه ملی در بازدید از صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی گفت: با توجه به در پیش بودن دهه فجر و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی در حال تهیه ویژه برنامه هایی در راستای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد رئیس رسانه ملی در بازدید از صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی گفت: با توجه به در پیش بودن دهه فجر و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی در حال تهیه ویژه برنامه هایی در راستای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی هستیم.

پیمان جبلی با بیان اینکه امسال ویژه برنامه‌ های متفاوت ‌تری نسبت به سال های قبل در حال تهیه و تولید است، افزود: همکاران ما در تدارک ویژه برنامه هایی در حوزه های نمایشی، مستند برنامه‌ های کوتاه و گفتگو محور برای شبکه‌ های سراسری و استانی هستند که این برنامه ها دستاوردهای انقلاب اسلامی را به تصویر خواهد کشید.

رئیس رسانه ملی همچنین به استفاده از همه ظرفیت های رسانه ملی برای پوشش انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: همکاران ما به صورت شبانه روز در همه استان‌ ها در تلاش هستند تا بتوانیم به تعداد حوزه‌ های انتخابیه کانال تلویزیونی راه اندازی کنیم.

جبلی اظهار داشت: با فراهم کردن زمینه و فرصت های برابر برای همه کاندیداهای انتخاباتی، هم عدالت گستری رسانه را محقق می کنیم و هم اینکه همه کاندیداها فرصت بیان برنامه های خود را پیدا خواهند کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با به کارگیری امکانات جدید، مردم از برنامه‌ های کاندیداها مطلع شوند و عدالت انتخاباتی رسانه ملی نیز محقق شود.

رئیس رسانه ملی در بازدید از اداره کل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی به شهید گمنام آرمیده در این مرکز ادای احترام و سپس از بخش های مختلف این مرکز بازدید کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=4008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری