• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

حضرت زهرا(س) الگوی ولایتمداری است/بسیجی سپر دین خدا است

  • کد خبر : 3827
  • 06 آذر 1402 - 14:01
حضرت زهرا(س) الگوی ولایتمداری است/بسیجی سپر دین خدا است
آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در همایش بسیجیان در محل سالن اجتماعات شرکت گاز خراسان رضوی گفت: حضرت زهرا(س) با دفاع از ولایت و رهبری الگوی بسیجیان هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد “آیت‌الله کاظم صدیقی عصر روز یکشنبه پنجم آذرماه امسال در همایش بسیجیان که در محل سالن اجتماعات شرکت گاز در مشهد برگزار شد سخنان خود را با سلام به حضرت مهدی (عج) آغاز کرد و افزود: حضرت زهرا(س) مادر جهاد تبیین و شهادت و ایثارگری است.

وی افزود: حضرت زهرا (س) شخصی است که در اوج مشکلات از مولا و رهبر خود دست بردار نبود. لذا ایشان بعد از تحمل سختی فراوان در آن مصیبت عظیم از فضه جویای احوال حضرت علی(ع) بودند.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، حضرت زهرا(س) را الگوی همه انسان های الهی و برکت جامعه اسلامی دانست و ادامه داد: ایشان انسانی مسئولیت پذیر بودند که همواره به عنوان سرمایه جهان سلام محسوب می شوند. ایات و سوره های متعددی از قرآن به بیان صفات حضرت زهرا(س) پرداخته که برای مثال می توان به سوره “هل اتی” اشاره کرد که ۱۸ آیه آن در وصف حضرت است.

آیت‌الله صدیقی حضرت زهرای اطهار را مادر بسیجیان عالم و ترجمه اسلام ناب محمدی معرفی کرد و گفت: اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام امریکایی است. تکفیری که کودک و زن را می کشد نشات گرفته از اسلام امریکایی است. تفکر صهیونیستی هم برگرفته از تفکر تکفیری است.

امام جمعه موقت تهران افزود: بسیجی کسی است که در جامعه در مقابل سختی ها از جان خود مایه می گذارد و در برابر خطرات سپر دین خدا می شود.  بسیجیان در دوران دفاع مقدس خود را بدرستی نشان دادند و برای شهادت از یکدیگر سبقت گرفتند.

توسعه فرهنگ بسیجی در وزارت نفت و شرکت گاز

حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی هم در ابتدای این نشست با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: این ایام یادآور رشادت و ایثارگری عزیزانی است که با نثار جان و خون خود پیام آور امنیت و آسایش بودند. به فرمایش مقام معظم رهبری بسیجی یعنی حضرت علی(ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود.

وی به اقدامات کمی و کیفی وزارت نفت و شرکت ملی گاز در حوزه ایثارگری و ترویج فرهنگ بسیجی پرداخت و افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت مردمی بیشترین میزان جذب ایثارگران در بین دستگاه های اجرایی در وزارت نفت انجام شده است. همچنین هم اکنون ۷۰ درصد جامعه آماری شرکت گاز خراسان رضوی متشکل از خانواده های منسوب به ایثارگران است.

افتخاری ادامه داد: در سال گذشته و در بحران ناترازی گاز، کارکنان بسیجی شرکت گاز خراسان رضوی و همه کارکنان دولت به صورت جهادی و بسیجی وار وارد میدان شدند و اقدامات خوبی را انجام دادند. بسیجبان بعضا به صورت خانه به خانه در زمینه مدیریت مصرف بهینه گاز مراجعه کردند که حاصل این اقدام کاهش مصرف گاز بخش خانگی در اوج سرما و پیک مصرف بود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در این مدت دشمن تلاش کرد تا از این بحران از طریق سواستفاده از فضای مجازی کشور را دچار تنش کند ولی حضور به موقع بسیجیان، ائمه محترم  جمعه و جماعات فرهنگیان شهرداران و دهیاران و سایر آحاد مردمی موجب حفظ پایداری شبکه گاز شمال شرق کشور گردید .

در پایان این مراسم که با حضور  مسیول نمایندگی دفتر ولی فقیه در بسیح ادارات فرمانده بسیج ادارات شهید عباس پور و مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی و مدیران و بسیجیان دیکر ادارات برگزار شد  آیت الله صدیقی با اهدا لوح از بسیجیان نمونه شرکت گاز استان خراسان رضوی تجلیل کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=3827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری