• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

در دو هفته آینده نماد ابنیه در بازار توافقی بازگشایی خواهد شد

  • کد خبر : 3770
  • 29 آبان 1402 - 4:37
در دو هفته آینده نماد ابنیه در بازار توافقی بازگشایی خواهد شد
حجت الاسلام پژمانفردر بازدید از پروژه #پدیده_شاندیز به همراه جمعی از نمایندگان سهام داران از ارسال نامه رییس سازمان بورس به شرکت فرابورس برای بازگشایی نماد ابنیه در بازار توافقی بدون نیاز به کارشناسی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد “رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه #پدیده_شاندیز به همراه جمعی از نمایندگان سهام داران از ارسال نامه رییس سازمان بورس به شرکت فرابورس برای بازگشایی نماد ابنیه در بازار توافقی بدون نیاز به کارشناسی خبر داد. حجت الاسلام پژمان‌فر اظهار داشت: انشالله در یکی دو هفته آتی نماد ابنیه در بازار توافقی باز شود و معاملات آغاز شود. وی با تاکید بر اینکه باید همه کمک کنیم تا فعالیت کارگاهی در پروژه سرعت و شدت بگیرد، اضافه کرد: برای اینکار نیاز است تا سرمایه های مردمی از طریق بورس به پروژه تزریق شود و موانع لازم برای این مهم هم باید رفع شود. وی یکی از موانع بر سر راه انجام معاملات ابنیه در بازار سرمایه را نبود کارشناسی لازم برای آغاز معاملات خواند و گفت: بحث کارشناسی و قیمت گذاری سهم از مسائلی است که در سالهای گذشته باعث بروز مشکلاتی برای پروژه و مردم شده است. خوشبختانه امسال از ظرفیت کمیسیون اصل نود استفاده کردیم و فرابورس پذیرفت تا سهام ابنیه مشابه نمادهای دیگر بازار توافقی بدون کارشناسی وارد بازار شود. نماینده مشهد بر کارشناسی و ارزش گذاری سهم بعد از بازگشایی نماد تاکید کرد و گفت: این سرمایه که در پدیده وجود دارد روزی که مداخلات دولتی حذف شود و تردیدهای سرمایه گذاران کم شود ارزش واقعی خود را نمایان خواهد کرد. حجت‌الاسلام پژمان‌فر با تاکید بر اینکه اجرای این پروژه نیاز به سرمایه دارد، گفت: در یکی دو هفته آینده با پالس خوبی که از باز شدن نماد ابنیه به مردم داده خواهد شد ارزش سهم و آینده درخشان پروژه بیشتر رخ نمایی خواهد کرد. رییس کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه ما در مقابل قانون و نظر حاکمیت تمکین می کنیم، اظهار داشت: خوشبختانه بورس و فرابورس نگاهشان به پدیده تغییر کرده است و انشالله روز بروز اخبار خوبی از پدیده را خواهیم شنید. وی با بیان اینکه حضور حجت الاسلام خلیلی در راس دادگستری خراسان رضوی یک فرصت برای استان است، اظهار داشت: خوشبختانه ایشان با نگاه خوبی که به مسائل اقتصادی استان دارند و همچنین ارتباطات خوبی که با قوه قضاییه دارند بنا دارند بسیاری از گره های کوری که در استان ایجاد شده است با ورود ایشان حل خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=3770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری