• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

تجمع مردم مشهد در سالگرد شهدای مدافع امنیت

  • کد خبر : 3742
  • 25 آبان 1402 - 18:29
تجمع مردم مشهد در سالگرد شهدای مدافع امنیت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد،تجمع پرشور هزاران نفر از مردم مشهد در سالگرد شهادت دانیال رضا زاده، حسین زینال زاده، حسن براتی و رسول دوست محمدی، عصر امروز با حضور خانواده‌های شهدای امنیت برگزار شد.

به گرازش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد تجمع پرشور  هزاران نفر از مردم مشهد در سالگرد شهادت دانیال رضا زاده، حسین زینال زاده، حسن براتی و رسول دوست محمدی، عصر امروز با حضور خانواده‌های شهدای امنیت  برگزار شد.

در این مراسم جمع زیادی از مردم مشهد در تقاطع «شهید کریمی و حرعاملی» محل شهادت شهدای مدافع امنیت حاضر شدند و به ذکر مصیبت و عزادارای اهل بیت(ع) پرداختند.

حجت الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم گفت: شهدای امنیت بسیار مظلوم بودند و اکنون به برکت خون آنها کار فتنه تمام شده و سرچشمه توطئه هایی که جوانان ما را در خیابان به شهادت می رساندند، در حال زوال است.

وی افزود: منشا فتنه پاییز پارسال رژیم صهیونیستی بود و این روزها خبری از این فتنه و هرزگی ها در جامعه بواسطه ضربه سنگین وارده شده به آنها از سوی فلسطینی ها نیست.

حجت الاسلام علیرضا پناهیان محل شهادت شهدا را همانند مسجد مقدس دانست و بیان کرد: تجمع حاضر برای چهار شهید امنیت مشهد و در حقیقت چهار شهید ترور پاییز سال قبل است.

وی تاکید کرد : امروز مردم شهید پرور مشهد گرد هم آمدند تا بار دیگر نشان دهند مردم خطه خراسان و مشهد هیچگاه اجازه نمی‌دهند که دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران به بهانه‌های واهی در کشور اغتشاش ایجاد کنند و تا اخرین قطره خونشان برای دفاع از اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌ایستند.

 

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=3742

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری