• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

دستور رئیس‌جمهور برای برخورد با گران‌فروشی یک سکوی داخلی

  • کد خبر : 3733
  • 23 آبان 1402 - 1:51
دستور رئیس‌جمهور برای برخورد با گران‌فروشی یک سکوی داخلی
روابط عمومی وزارت ارتباطات در ویراستی از دستور رئیس‌جمهور برای برخورد با یک سکوی داخلی به‌علت گران‌فروشی خبر داد. تخلفی که به‌نظر می‌رسد به حوزه «وس» مربوط است.

به گرازش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد  به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا روابط عمومی وزارت ارتباطات در ویراستی از «برخورد با یک سکوی داخلی به‌علت گرانفروشی» خبر داد.

محمداحسان خرامید، مدیرکل روابط عمومی وزارت ارتباطات در یک ویراست نوشت دولت در عین حمایت از سکوهای داخلی با هر گونه تخلف احتمالی آنان هم برخورد می‌کند. در پی گزارش «تخلف سنگین گرانفروشی» یکی از سکوهای داخلی، موضوع بررسی و تخلف محرز شد و رییس محترم جمهور پس از استحضار، «دستور استیفای فوری حقوق مردم و جبران خسارت را دادند».

وی بدون اشاره به مشخصات این سکو و تخلف آن، نوشت «جزییات به زودی اطلاع رسانی می‌شود».

اما به‌نظر می‌رسد این تخلف به حوزه «وس» مربوط می‌شود. موضوعی که پیش از این در سال ۹۸ نیز اتفاق افتاده بود و با ورود وزارت ارتباطات، با شرکت‌های متخلف برخورد شد.

گفتنی است «خدمات ارزش افزوده» (Value Added Services) که به اختصار «وس» (VAS) نامیده می‌شوند، شامل مواردی غیر از خدمات استاندارد اپراتورها مانند تماس صوتی و پیامک معمول است. ازجمله خدمات ارزش افزوده تلفن همراه می‌توان به مسابقات و رای‌گیری، تبلیغات موبایلی، پرداخت موبایلی، تلویزیون آنلاین، پخش یا دانلود موسیقی، زنگ انتظار تماس، بازی آنلاین، خدمات ورزشی و اطلاع‌رسانی این قبیل سرویس‌ها اشاره کرد.

در حالیکه استفاده از این خدمات ارزش افزوده باید اختیاری و توسط کاربر انتخاب شود، اما پیش از این، ارائه این خدمات برای برخی از شرکت‌های ارزش افزوده، به روشی برای کلاهبرداری از کاربران تبدیل شد و به دلیل هزینه نسبتا بالایی که این خدمات در مقایسه با تماس و پیامک دارند، باعث بالا رفتن قبض‌های گوشی و تمام شدن شارژ پولی کاربران می‌شد. در نهایت در همان زمان با ورود وزارت ارتباطات به موضوع، با شرکت‌های متخلف برخورد شد و این شرکت‌ها موظف شدند وجوه دریافت‌شده را به مشترکان برگردانند.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=3733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری