• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

همه ظرفیتها برای برگزاری انتخابات به میدان بیاید

  • کد خبر : 3674
  • 16 آبان 1402 - 16:19
همه ظرفیتها برای برگزاری انتخابات به میدان بیاید
عزم ستاد انتخابات استان خراسان رضوی برای برگزاری انتخاباتی سالم در اسفند ماه سال جاری در این استان جدی است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد “معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: باید همه ظرفیتها برای برگزاری انتخاباتی سالم همراه با مشارکت حداکثری مردم در این استان به میدان بیاید و از همه توان موجود در این زمینه باید بهره گرفت.
سید هادی طباطبایی امروز در نشست شورای اداری گناباد افزود: عزم ستاد انتخابات استان خراسان رضوی برای برگزاری انتخاباتی سالم در اسفند ماه سال جاری در این استان جدی است و همه توان خود را بدین منظور به میدان می آوریم و خیلی باید دقت کرد که انتخاباتی بدون عیب و نقص برگزار شود.
وی تصریح کرد: ۴۱ انتخابات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون در سطح کشور برگزار شده است و چهل و دومین انتخابات هم با حضور پرشور واجدان شرایط در کشورمان و به تبع آن در خراسان رضوی طی سال جاری برگزار می شود.
رئیس ستاد انتخابات استان خراسان رضوی گفت: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بار دیگر بصیرت خود را در دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی نشان می دهند و دشمنان را در نیل به اهداف خصمانه شان ناامید می کنند.
طباطبایی افزود: در انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۸ نماینده و در مجلس خبرگان رهبری ۶ نماینده توسط مردم در استان خراسان رضوی انتخاب می شوند.
وی اظهار کرد: باید با تحقق جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی و مسوولان در بخشهای مختلف امید و نشاط را در مردم برای حضور گسترده آنان در انتخابات امسال افزایش داد.
لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=3674

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری