• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

آغاز طرح آمادگی زمستانی استان خراسان رضوی با حضور معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل

  • کد خبر : 3665
  • 16 آبان 1402 - 2:28
آغاز طرح آمادگی زمستانی استان خراسان رضوی با حضور معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل
با حضور معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور و معاون امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی طرح آمادگی زمستانی در استان خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد ” عبدالرحمن کشوری معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور ضمن بازدید از تجهیرات، امکانات و نیروهای امدادی شرکت گاز خراسان رضوی، بر لزوم خدمت رسانی جهادی و برنامه محور به مردم تاکید کرد.

وی موضوع پدافند غیرعامل را از مباحث مهم و حساس عنوان کرد و افزود: دشمن با برنامه‌ریزی‌ درصدد ضربه به کشور است؛ از این رو هوشیاری و واکنش به‌موقع، بسیار اهمیت دارد.

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور، حوزه انرژی را از پرتنش‌ترین حوزه‌ها در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی کشورها دانست و افزود: دشمنان داخلی و خارجی به‌دنبال ایجاد اختلال در روند خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه در زمینه توزیع انرژی هستند، از این رو باید برای پیشگیری برنامه محور عمل کرد.

سردار زهدی معاون امنیتی انتظامی و جانشین شورای پدافند غیرعامل استان خراسان رضوی نیز در این بازدید بر لزوم آمادگی همه دستگاه‌ اعم از دستگاههای خدماتی و نیز دستگاهها و واحد‌های مصرف کننده گاز طبیعی  برای مواجهه با سناریوهای مختلف تاکید نمود.

حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی در ابتدای این مراسم با اشاره به درصد بالای سهم گازطبیعی در سبدانرژی بخش خانگی و … استان گفت: ویژگی خراسان رضوی وجود کامل زنجیره منابع گازی از استخراج  و پالایش تا انتقال و توزیع است.

وی افزود: شرکت گاز خراسان رضوی با اقدامات از پیش تعیین شده آماده ورود به فصل سرما است. این مقام مسئول به تشریح سامانههای شرایط اضطراری این شرکت پرداخت و افزود: خودروی سیار فرماندهی شرایط اضطراری، خودرو سیار تعمیرات، خودرو مخابرات و ارتباطات و مرکز فرماندهی شرایط اضطراری از تجهیزات بحران مدار توسط شرکت گاز خراسان رضوی است.

یادآور می شود؛ اقدامات شرکت گاز خراسان رضوی با هدف تامین گازطبیعی بخش های مختلف مصرفی در نیمه دوم سال از ابتدای سال جاری با فعالیت هایی همانند تعمیرات اساسی، بازدید از ایستگاه ها و برگزاری دوره های آموزشی علمی و عملی برای نیروهای امدادی انجام می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=3665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری