• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

تنوع قومی و مذهبی از ویژگی‌های خراسان رضوی است

  • کد خبر : 3555
  • 07 آبان 1402 - 11:45
تنوع قومی و مذهبی از ویژگی‌های خراسان رضوی است
رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: تنوع قومی، فرهنگی و مذهبی در استان از ویژگی‌های خراسان رضوی است و همین ویژگی‌ها انگیزه مشارکت در انتخابات را افزایش داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد سید هادی طباطبایی اظهار کرد: استان خراسان رضوی ۵۲ حزب سیاسی دارد که از این تعداد ۳۸ حزب فعالیت استانی و ۱۴ حزب فعالیت در سطح ملی دارند.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: خراسان رضوی از جمله استان‌هایی است که دارای قومیت‌ها و مذاهب مختلف است و همین ویژگی انگیزه مشارکت در انتخابات را در استان افزایش داده است. فضا در این استان آماده فعالیت‌های انتخاباتی است.

طباطبایی افزود: ما همواره در سطح استان – بجز شهر مشهد- انگیزه مشارکت در انتخابات بالایی داشتیم که بخشی از آن به تنوع قومی، فرهنگی و مذهبی بر می‌گردد و همه این ویژگی‌ها در نهایت از ظرفیت‌های نظام اسلامی است و انتخابات حق مردم است.

وی گفت: این اولین انتخابات پس از اغتشاشات است و دشمن با تکیه بر قدرت نفوذ شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی مشغول فعالیت است و با تمام توان وارد صحنه شده است تا با دروغ‌های مختلف مردم را مأیوس کند، اما ما آرای مردم حق الناس می‌دانیم و آن را ضمانت می‌کنیم و با تمام وجود از آرا حمایت می‌کنیم.

طباطبایی اضافه کرد: هرکس از فیلترهای هیأت نظارت عبور کند برای ما عزیز و محترم است و قانون را اجرا خواهیم کرد. بارها تاکید کردم اجازه نخواهیم داد امکانات دولتی له یا علیه کاندیدایی استفاده شود و فضا به صورت عادلانه در اختیار افراد قرار خواهد گرفت.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: امسال قانون راهکارهایی بر میزان هزینه کرد کاندیداها پیش بینی کرده است تا منجر به این نشود که رأیی خرید و فروش شود یا امکانات ویژه ای در اختیار کسی باشد و دیگری نباشد و مهم‌تر اینکه فرایند تبلیغات شفاف باشد.

وی در خصوص سیمای انتخاباتی خراسان رضوی گفت: استان خراسان رضوی ۱۸ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که از این تعداد ۵ نماینده از حوزه انتخابیه مشهد، کلات و ۱۳ نماینده از دیگر شهرستان‌های استان می‌باشند. همچنین ۱۲ حوزه انتخابیه اصلی و دیگر شهرستان‌ها به عنوان حوزه فرعی در انتخابات شناخته می‌شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=3555

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری