• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

آغاز دوره شکوفایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در دولت سیزدهم

  • کد خبر : 3518
  • 05 آبان 1402 - 9:37
آغاز دوره شکوفایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در دولت سیزدهم
وزیر آموزش و پرورش از اعلام مرگ سند ۲۰۳۰ و آغاز دوره شکوفایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در آموزش و پرورش طی دولت سیزدهم خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد “رضا مراد صحرایی در جمع نمازگزاران حرم مطهر رضوی اظهار کرد: سند تحول نقشه راه آموزش و پرورش است اما متأسفانه در ده سال گذشته سند دیگری در کنار این سند قرار گرفت که آن سند جایگزین کردند و آن را اجرا کردند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز اهتمام آموزش و پرورش این دولت بر این است که سند تحول آموزش و پرورش را زنده کند و چراغ راه خودش کند.

وی بیان کرد: برای رسیدن به آموزش و پرورش بر اساس سند تحول چند اقدام را اجرایی کرده‌ایم که به ایجاد امید و ایمان به خودباوری در نوجوان‌ها ایران زمین، ایجاد نشاط و تقویت هویت ملی و مذهبی در مدرسه می‌توان اشاره کرد.

مراد صحرایی افزود: در مسیر تقویت رسیدن به نشاط و امید در نوجوان‌ها یکی از کارهایی که دنبال شده ایجاد بیش از ۲ هزار فضای ورزشی درون مدرسه‌ای بوده است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از اهداف آموزش و پرورش تقویت آموزش مهارت در دانش آموزان است.

وی اشاره به هنرستان‌ها و تقویت رشته‌های هنرستانی داشت و گفت: در سال جدید بیش از ۱۰۰ هزار هنر آموز پایه دهم جذب هنرستان‌ها شدند.

مراد صحرایی افزود: اگر امروز هزینه‌ای در هنرستان‌ها داشته باشیم در آینده مشکل بیکاری را نخواهیم داشت.

وزیر آموزش و پرورش گفت: مدرسه، همان مکانی است که بذر رشد ایران در آن کاشته می‌شود.

وی گفت: این دولت اهتمام جدی دارد که آموزش و پرورش را به صدر بیاورد.

معلمان؛ معماران هویت ایران فردا

مراد صحرایی ادامه داد: معلمان؛ معماران هویت ایران فردا هستند. آنها آینده ایران را معماری می‌کنند و هویت آینده ایران را می‌سازند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: هر چقدر معلمان خود را متعهد تر بدانند آینده ایران والاتر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=3518

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری