• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

انتصاب سلاح ورزی غیرقانونی بوده و وزارت صمت باید ایشان را عزل کند

  • کد خبر : 3465
  • 01 آبان 1402 - 12:07
انتصاب سلاح ورزی غیرقانونی بوده و وزارت صمت باید ایشان را عزل کند
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل نود با اشاره به غیرقانونی بودن انتصاب سلاح ورزی گفت: از وزارت صمت انتظار داریم نسبت به عزل ایشان اقدام نمایند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد “علی خضریان، نماینده مجلس و عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی؛ درباره حواشی انتخابات اتاق بازرگانی و انتقادات موجود پیرامون حضور غیرقانونی و تخلفات در این انتخابات که در نهایت منجر به تصدی مقام ریاست این نهاد اقتصادی توسط سلاح ورزی شد، اظهار کرد: شواهد غیرقابل‌انکاری درباره عدم صلاحیت آقای سلاح ورزی برای حضور در این انتخابات وجود دارد و انتظار داریم وزارت صمت نسبت به عزل ایشان اقدام کند.

وی ادامه داد: انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ایران در برگزاری انتخابات با حضور این فرد، در واقع بر اساس مصوبات و قانون موجود عمل‌نکرده است و حضور ایشان در این انتخابات به‌نوعی غیرقانونی بوده است.

بیشتر بخوانید:

ورود وزیر صمت به موضوع انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی ایران

خضریان افزود: البته دراین‌خصوص معاونت حقوقی اتاق بازرگانی نیز ادعا کرده که حضور ایشان در این انتخابات صرفاً بر اساس یک نامه مکتوب از طرف حراست وزارت صنعت بوده، درحالی‌که اسنادی نیز در روند بررسی ارائه شده که نشان می‌دهد نظر حراست وزارت صمت دراین‌خصوص برای اتاق بازرگانی الزامی به وجود نمی‌آورد.

وی توضیح داد: اسنادی هم در روند بررسی این موضوع موجود است که حاکی از این مسئله است که حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت نظر مرجع قانونی یعنی وزارت اطلاعات را در این مورد به رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی اعلام کرده است.

انتصاب سلاح ورزی غیرقانونی بود و انتظار داریم وزارت صمت نسبت به عزل ایشان اقدام کند

خضریان تأکید کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید نسبت به عزل آقای سلاح ورزی اقدام کند، زیرا ادامه فعالیت او در این شرایط برخلاف قانون است و به نفع کشور و اقتصاد نیست.

وی در پایان گفت: کمیسیون اصل نود مجلس نیز در حال تهیه گزارشی دراین‌خصوص است تا پرونده متخلفان، به مرجع قضایی ارجاع شود.

بیشتر بخوانید:

برای رسیدگی به تخلفات سلاح ورزی|جلسه شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی در هفته آتی برگزار می شود

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=3465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری