• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

رشد ۱۵درصدی ارسال محصول گندله برای مشتریان در شش ماه اول سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 3297
  • 18 مهر 1402 - 2:16
رشد ۱۵درصدی ارسال محصول گندله برای مشتریان در شش ماه اول سال ۱۴۰۲
آنچه پیش رو است؛ مشروح گفتگوی عبدالحکیم جنگی رئیس واحد توزین و بارگیری جاده ای شرکت اپال پارسیان سنگان با واحد اطلاع رسانی و تبلیغات شرکت می باشد، در این مصاحبه آمده است:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد  از واحد اطلاع رسانی و تبلیغات شرکت اپال پارسیان سنگان؛ جنگی رئیس واحد توزین و بارگیری جاده ای شرکت اپال پارسیان سنگان در پاسخ به سوالات این واحد در خصوص اهم اقدامات و دستاورد های انجام شده طی سال گذشته مطالبی را بیان و توضیحاتی در راستای اهداف سازمانی شرکت عنوان نمود.

جنگی در ابتدا با بیان اینکه ماموریت این واحد پس از عقد قرارداد با مشتریان گندله و یا فروشندگان کنسانتره و سنگ آهن، آغاز می گردد، گفت: به منظور تامین خوراک کارخانه گندله سازی، کنسانتره و سنگ آهن خریداری شده وارد شرکت می شود که در مرحله نخست توزین و پس از آن در دپوهای داخل سایت و یا انبارها تخلیه می گردد، که این امر خود شامل زیرسازی، دپوسازی و یا انتقال کنسانتره انبار به انبار دیگر می باشد.

جنگی در ادامه افزود: از ابتدای فعالیت واحد توزین و بارگیری ، توانسته ایم با بیش از ۶۰ مشتری گندله و ۵۰ فروشنده کنسانتره همکاری داشته باشیم.

جنگی از بارگیری بیش از ۴۱۰ هزار کامیون بارگیری و توزین شده تا کنون خبر داد و گفت: مقدار گندله خارج شده در این بازه زمانی بالغ بر ۱۰ میلیون تن می باشد

وی توزین و تخلیه ۱۶۰ هزار کامیون کنسانتره با مقدار بیش از ۴ میلیون تن را از دیگر اقدامات این واحد برشمرد.

جنگی در ادامه تعامل سازنده این شرکت با شرکت های حمل و نقل شهرستان خواف را از دیگر دستاورد های این واحد خواند و تصریح کرد: تعاملات انجام شده به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای سال صورت پذیرفته است.

رئیس واحد توزین و حمل و نقل جاده ای شرکت اپال پارسیان سنگان گفت: به دلیل گستردگی فعالیت های عنوان شده از پرسنل توانمند و باسکول های مختلف استفاده شده است که در برگیرنده ۳ عدد باسکول ۶۰ تنی تراک لودینگ (بارگیری گندله)، ۲ عدد باسکول ۶۰ تنی داخل سایت (جابجایی محصول، ضایعات و…)، ۲ عدد باسکول ۶۰ تنی ضلع شرقی سایت (تخلیه کنسانتره و سنگ آهن) و ۱ عدد باسکول ۴۰۰ تنی کراشر (وزن کشی دامپ تراک ها) می باشد.

وی با اشاره به اهم اقدامات انجام شده در سال مالی جدید عنوان داشت: از ابتدای دی ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون بدون توقف بارگیری برای مقاصد مختلف فعال بوده، که از جمله میتوان به بارگیری ۱۵ هزار کامیون به مقصد بندرعباس جهت صادرات اشاره داشت. این امر با همکاری بیش از ۲۵ شرکت حمل و نقل منطقه در فضایی کاملا منصفانه صورت پذیرفته است. همچنین بارگیری های فشرده و در حجم بالای روزانه برای فولاد سبزوار و قائنات نیز از دیگر دستاوردهای این واحد در سال مالی جدید می باشد

جنگی خاطر نشان کرد: با توجه به کیفیت گندله تولیدی شرکت اپال پارسیان سنگان، این واحد روزانه برای بیش از ده مشتری با شرکت های حمل و نقل مختلف آن ها برنامه ریزی داشته و با موفقیت بارگیری و توزین نموده است، در همین راستا در سال مالی جاری تاکنون حدود ۲۵ مشتری گندله و ۱۰ فروشنده کنسانتره داشته ایم که توسط این واحد مدیریت و به آن ها خدمت رسانی شده است.

جنگی در انتها ضمن تقدیر از مدیران ارشد شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان، چشم انداز این واحد را بسیار امید بخش عنوان کرد و گفت: با نظر به رکوردشکنی بارگیری که در سال قبل داشته ایم، پیش بینی می گردد در چارچوب استانداردهای لازم و اقدامات همکاران محترم فروش، بار دیگر به این مهم دست یابیم از طرفی با توجه به رشد ۱۵% ارسال محصول برای مشتریان در شش ماه اول، انتظار می رود به خروج نیمی از تولید سالانه گندله نیز دست یابیم

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=3297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری