• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

مهلت یک ماهه استاندار به شرکت عمران گلبهار جهت تکمیل پل امام رضا(ع)

  • کد خبر : 3230
  • 13 مهر 1402 - 16:33
مهلت یک ماهه استاندار به شرکت عمران گلبهار جهت تکمیل پل امام رضا(ع)
خسروی معاون فرماندار گلبهار گفت: تکمیل پل امام رضا(ع) مطالبه عمومی و یکی از پروژه های اولویت دار شهر گلبهار است که متاسفانه روند اجرای آن به کندی پیش میرود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد “جلسه شورای ترافیک شهرستان گلبهار به ریاست خسروی معاون فرماندار و با حضور اعضا برگزار شد. در این جلسه خسروی معاون فرماندار گلبهار به تکمیل پل ورودی شهر گلبهار واقع در ابتدای بلوار امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: تکمیل این پل مطالبه عمومی و یکی از پروژه های اولویت دار شهر گلبهار است که متاسفانه روند اجرای آن به کندی پیش میرود. معاون فرماندار ضمن اشاره به بازدید و دستور نظری استاندار معزز خراسان رضوی نسبت به تکمیل پل امام رضا(ع) گلبهار گفت: احداث این پل در ماههای گذشته در شورای ترافیک و شورای همتای استان مصوب شده و شرکت عمران متعهد بود تا این طرح را اجرا نماید اما این مطالبه ی مردم گلبهار هنوز محقق نشده، لذا طبق دستور استاندار محترم اگر تا یک ماه آینده این پل به بهره برداری نرسد تمام عواقب قضایی تصادفات و سوانح ناشی از آن بر عهده شرکت عمران خواهد بود. در ادامه شهردار گلبهار عنوان کرد: در سال جاری ۵ میلیارد تومان اعتبار به حوزه ترافیک شهر گلبهار تخصیص یافته و خرید ماشین ویژه خط کشی نیز در برنامه میباشد. اصغری همچنین از ارتقاء اداره حمل و نقل شهرداری گلبهار به سازمان حمل و نقل بار و مسافر خبر داد. طرحهای ترافیکی شهر گلمکان، اصلاح نقاط حادثه خیز مسیرهای مواصلاتی و محدوده مدارس، مشکلات ترافیکی جمعه بازار خودروی گلبهار و ارجاع موضوع افزایش نرخ کرایه اتوبوسهای بین شهری مشهد_گلبهار به اداره کل راهداری از دیگر موضوعات این جلسه بود.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=3230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری